Hvad du ønsker skal du få!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
11 svar
4 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Shit. Jeg er sørme gravid... Barnet er på ingen måder planlagt, jeg er på P-piller, og manden har meldt ud fra start af at han kun ønsker det ene som vi har.

Jeg får IKKE fortaget en abort, det kan jeg simpelthen ikke, og det ved min mand, men derfor er det et ret stort chok. Hvordan fanden kunne det ske. Jeg har taget P-piller i over 10 år da jeg smed dem, da vi ville lave vores første, det tog 3 måneder. Denne gang har jeg ingen piller misset, men min mens har haft sit eget liv. Den er ikke kommet med 28 dages mellemrum, men nærmere 30.

Lige nu venter jeg på manden står op, hvordan fanden forklarer jeg ham at den upser som jeg hele tiden har nævnt jeg ønsker, nu faktisk er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha den er svær! Håber at i ka få en stille og rolig, og forhåbenlig god snak om det. Vh stine

Anmeld

24. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Shit. Jeg er sørme gravid... Barnet er på ingen måder planlagt, jeg er på P-piller, og manden har meldt ud fra start af at han kun ønsker det ene som vi har.

Jeg får IKKE fortaget en abort, det kan jeg simpelthen ikke, og det ved min mand, men derfor er det et ret stort chok. Hvordan fanden kunne det ske. Jeg har taget P-piller i over 10 år da jeg smed dem, da vi ville lave vores første, det tog 3 måneder. Denne gang har jeg ingen piller misset, men min mens har haft sit eget liv. Den er ikke kommet med 28 dages mellemrum, men nærmere 30.

Lige nu venter jeg på manden står op, hvordan fanden forklarer jeg ham at den upser som jeg hele tiden har nævnt jeg ønsker, nu faktisk er der

Stod der selv i foråret. Den er ikke nem den snak og især ikke når man ved på forhånd man ikke er enige om hvad man ønsker.

Anmeld

24. november 2013

justagirl

Du må lige give en update med hvad manden har sagt!

- men forsigtigt tillykke:i og en her fra:i og nu er der jo den 1% usikkerhed med ppiller ...

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

Du må lige give en update med hvad manden har sagt!

- men forsigtigt tillykke:i og en her fra:i og nu er der jo den 1% usikkerhed med ppiller ...

Manden sagde fu*k.... Hvordan er det sket.

Jeg er sq lige så blank som ham. Lige nu opfører han sig som om der intet er. Det er bare en helt normal søndag, vi skal ud af døren lige om snart, og jeg er total rundforvirret

Anmeld

24. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

Manden sagde fu*k.... Hvordan er det sket.

Jeg er sq lige så blank som ham. Lige nu opfører han sig som om der intet er. Det er bare en helt normal søndag, vi skal ud af døren lige om snart, og jeg er total rundforvirret

ååh.. mon ikke det bliver bedre efter NF eller 1 lægebesøg så han ved den er der sq.. og så må i tage den der fra..

- men fortæl ham hvordan du har det med det.. og at du mente at skulle det ske ville du ikke foretage en abort..

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

ååh.. mon ikke det bliver bedre efter NF eller 1 lægebesøg så han ved den er der sq.. og så må i tage den der fra..

- men fortæl ham hvordan du har det med det.. og at du mente at skulle det ske ville du ikke foretage en abort..

Efter som jeg har "prikket" kærligt til ham flere gange om vi ikke skulle have en til, så kender han min holdning. Lige nu må vi bare tage det roligt, ja, vi skal snakke, men jeg ved vi godt kan klare en til.

Det er en stor mundfuld, og vi skal bare lige sluge den, jeg skal til lægen i næste uge med vores barn alligevel, så snakker med lægen der, og så tror jeg måske vi må enten betale en tidlig scanning, eller måske lægen vil henvise til en, er selvfølgelig lidt urolig over et lille spir lavet på P-piller.

Men godmorgen for en søndag morgen

Anmeld

24. november 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Nogle kroppe registrere bare ikke hormonerne i ppiller. Jeg er selv en af dem der har 4 børn lavet på 3 forskellige former for præventation hvilket gør jeg skal igennem en masse tests

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

Nogle kroppe registrere bare ikke hormonerne i ppiller. Jeg er selv en af dem der har 4 børn lavet på 3 forskellige former for præventation hvilket gør jeg skal igennem en masse tests

Jeg har bare aldrig haft problemer med dem, de har virkelig beskyttet mig... Bare ikke lige denne gang.

Ja, nu må vi finde ud af hvordan de sidste 7 uger går, og så tage til NF. Jeg har det helt dårligt med at jeg har ønsket mig den upser, men jeg drømte slet ikke om den kunne blive virkelig. Vi skulle for pokker være enige. 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

En lille Update...

Jeg svingede en tur forbi lægen i går for at få det bekræftet, og selvfølgelig er den god nok. Snakkede med manden om det herhjemme, og vi er heldigvis enige om at den lille ikke skal fjernes. Går det galt, så er det sådan, og ellers skal vi være forældre igen til sommer. 

Der er en masse planer for manden som skal rykkes, men vi skal nok klare det. Det må være et sejlivet lille spir vi venter.

Jeg håber for alt i verden at vi klare de næste 7 uger uden problemer, er kun 5+0 i dag, ifølge lægen.

Men derfor er det stadig lidt blandet følelser man sidder med, når jeg virkelig ønsker det her barn, men jeg også ved at far, acceptere det fordi det er en upser, men han havde helst været det foruden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.