Så melder jeg mig ind :) (lille roman)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Happiness

VIPpigen skriver:

Syntes han har taget det pænt i betragtning af at han havde sagt NEJ. Men derfor har det været svært og hårdt alligevel, for jeg har været meget splittet. Jeg har længe ønsket mig en til, men han sagde nej, og sådan var det jo. Lige indtil der var en kombi af os som ville det anderledes

Jeg har haft lyst til at hoppe og danse af glæde, og samtidig har jeg været dybt ulykkelig fordi jeg kendte hans følelser

Så jeg har været meget splittet. Men nu tror jeg bestemt vi er på rette vej

Vi har skiftevis været lykkelige og paniske Nu er vi dog ikke så paniske mere.... Men det har været nogle meget følelsesladet måneder. 

Og det er stadig ikke gået op for mig at jeg om 6 ugers tid står med en lille baby...! 

Men dejligt at I allerede er nået så langt. Og det er jo en fantastisk ting med en lille baby, også når de ikke er planlagte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

FamilenStorm

Stort tillykke..

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Havanagila skriver:

Stort tillykke.
Det skal nok gå alt sammen.
Du skal også scannes ekstra pga de antidepressive?
Det skulle jeg med Isabella selvom jeg fik det laveste af det laveste antidepressiv medicin imens jeg ventede hende.

Men self håber vi da ikke du føder før ihvertfald 37+ men ellers er det jo altid dejligt med de ekstra scanninger. Man kan ikke få nok af at se de små

Bliver man automatisk scannet ekstra eller får ekstra jordmodersamtaler når man er på antidepressiva?

Anmeld

18. januar 2014

VIPpigen

Havanagila skriver:

Stort tillykke.
Det skal nok gå alt sammen.
Du skal også scannes ekstra pga de antidepressive?
Det skulle jeg med Isabella selvom jeg fik det laveste af det laveste antidepressiv medicin imens jeg ventede hende.

Men self håber vi da ikke du føder før ihvertfald 37+ men ellers er det jo altid dejligt med de ekstra scanninger. Man kan ikke få nok af at se de små

Det ved jeg ikke endnu, det var nemlig noget jeg blev tilknyttet igennem jm den gang. Så det er nok noget jeg lige snakker med hende om, når jeg skal derned.

Men syntes bare de 2 ekstra scanninger er super fint, bare så de lige er OBS på min livmoderhals også

Anmeld

18. januar 2014

VIPpigen

M (: skriver:

Det kan godt være, at det er din truende for tidlige fødsel, der har gjort udslaget. Det lyder nemlig ikke som om min læge mente der ville være en ret meget større risiko ved næste graviditet, så han ville ikke umiddelbart gøre mere. 

Kan godt være det er "optakten" som har gjort at de så er det OBS på det. Men syntes bestemt det er rart de holder det ekstra øje

Anmeld

18. januar 2014

VIPpigen

Happiness skriver:

Vi har skiftevis været lykkelige og paniske Nu er vi dog ikke så paniske mere.... Men det har været nogle meget følelsesladet måneder. 

Og det er stadig ikke gået op for mig at jeg om 6 ugers tid står med en lille baby...! 

Men dejligt at I allerede er nået så langt. Og det er jo en fantastisk ting med en lille baby, også når de ikke er planlagte 

Manden havde i starten at han lod sin irritation gå ud over vores datter, så det var der jeg stampede i gulvet. Enten så blev jeg enlig mor, eller også så bed han i det sure æble. Han valgte at bide i det sure æble, og kom hjem en dag, at nu havde han bestilt tid ved lægen, med henvisning på en sterilisation... Så var den ikke længere.

Jeg tror måske godt han kan panikke når vi når længere hen, specielt når det bliver mere realistisk, og vi begge kan mærke liv. Men ligemeget hvad, så håber jeg og  For at vi har haft vores kampe

Men jeg må tilstå, jeg glæder mig nu til en lille en i huset igen... Også selvom man skal igennem trodsalderen som starter fra 2-3 års alderen

Anmeld

18. januar 2014

M (:

VIPpigen skriver:

Kan godt være det er "optakten" som har gjort at de så er det OBS på det. Men syntes bestemt det er rart de holder det ekstra øje

Jeg må da ærligt indrømme, at det bekymrer mig lidt, at de ikke vil holde ekstra øje med mig, så forstår godt er du er mere tryg ved tanken om det (: 

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

M (: skriver:

Jeg må da ærligt indrømme, at det bekymrer mig lidt, at de ikke vil holde ekstra øje med mig, så forstår godt er du er mere tryg ved tanken om det (: 

Er der noget der er gået min næse fordi? Er du gravid igen?

Anmeld

18. januar 2014

VIPpigen

Sandratoft skriver:

Bliver man automatisk scannet ekstra eller får ekstra jordmodersamtaler når man er på antidepressiva?

Jeg blev scanner ekstra i min første graviditet, hvor jeg fik tilknyttet en speciallæge som faktisk ville have et mindre team klar til at tage imod os når jeg gik i fødsel. Der er altid risiko ved børn født på antidepressiv, specielt fordi de kan få slemme abstinenser. Så vi blev tilbudt en masse. Men fordi hun kom for tidligt var der ikke behov for det hold de havde klar når hun skulle komme. Alt hvad de skulle holde øje med ved børn født med abstinenser, bliver der holdt øje med, og ekstra mens man ligger på neo.

Det var faktisk den speciallæge som sagde 'jeg tror ikke vi ses til den næste scanning, men så ses vi på fg

Anmeld

18. januar 2014

De3Guldklumper

Stort tillykke med den kommende baby

Har selv lige født vores 3 guldklump - lavet på prævention så kender godt de følelser du har været igennem da kæresten her heller ikke ville have flere børn end de 2 vi havde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.