hvor mange ekstra kilo?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Syntes da ikke det lyder af meget jeg er 27+5 idag og har taget 7,9kg på nu så jeg når da nok over de 10kg inden uge 39

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

jeg havde lidt ekstra siddende på sidebenene før jeg blev gravid, så vidste godt jeg skulle passe på min vægt denne gang, men alligevel...

Synes stadig det er en lidt voldsom udtalelse

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Synes stadig det er en lidt voldsom udtalelse

en ting var at hun startede med at sige jeg var lidt "slasket", for der er stadig lidt hud på den nederste del af maven der ikke er fyldt ud endnu, men blev egentlig sur over hun sagde "overvægtig "

Anmeld

17. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

en ting var at hun startede med at sige jeg var lidt "slasket", for der er stadig lidt hud på den nederste del af maven der ikke er fyldt ud endnu, men blev egentlig sur over hun sagde "overvægtig "

Jeg var blevet sur over begge udtalelser. Det kan siges MEGET pænere!

Anmeld

17. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tog 13 på i det hele. Havde nået 8-9kg da jeg var i 30. Uge ca. 

Anmeld

17. januar 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

Hold da kæft en tarvelig læge!
Jeg havde taget 8 kg på i uge 29, endte med 20 kg

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

jeg har idag, hvor jeg er 29+2, været hos lægen og blev vejet... jeg syntes selv at min vægt var fin fordi den "kun" sagde +10 kg, men min læge bad mig passe på og kaldte mig endda overvægtig...

Hvor meget havde I ca. taget på, på dette tidspunkt og hvor meget ekstra viste vægten når I fødte?...

14 kg i alt og de 10 kom på de sidste 4-6 uger.

Tror det er fordi man ofte godt kan eksplodere lidt til sidst vægt mæssigt, og i sidste ende er det jo også for din skyld han siger det, det er jo dig der skal bøvle med det bag efter og i starten er der jo heller ikke det store vægt fra barn.

Men derfor skal det jo siges på en ordentlig måde hvis han råder dig til at passe på

Anmeld

17. januar 2014

modesty

jeg har idag, hvor jeg er 29+2, været hos lægen og blev vejet... jeg syntes selv at min vægt var fin fordi den "kun" sagde +10 kg, men min læge bad mig passe på og kaldte mig endda overvægtig...

Hvor meget havde I ca. taget på, på dette tidspunkt og hvor meget ekstra viste vægten når I fødte?...

Jeg tog 10 kilo på under hele graviditeten. De røg alle af umiddelbart efter fødslen, og så begyndte jeg faktisk at tabe mig yderligere. Indtil jeg stoppede med amningen og tog på igen.  Nu hvor min søn er 2 år, vejer jeg 3 kilo mere end før graviditeten.

Anmeld

17. januar 2014

JH12

Anonym skriver:

Jeg tog 20 kg på under min graviditet. Og det sagde min jordemor og læge var helt ok

Anmeld

17. januar 2014

roenlund

Jeg er i uge 27 og har taget ca 5 kg på, min læge sagde at det var fint sidst jeg var deroppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.