Forstår det simpelthen ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

ano14316

Det er ligesom alder...

Jeg er 24 år,og lever derfor i mit 25. Leveår

Og er 20 uger og 5 dage henne altså 20+5 og derfor i min 21. Graviditetsuge.. altså igang med min 21. Uge.

Det der står i den der min mave mail er forkert!
Man er ikke både i uge 8 og 9 det kan man jo ikke... Enten fortæller man hvad man har overstået eller hvad man er igang med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ano14316 skriver:

Det er ligesom alder...

Jeg er 24 år,og lever derfor i mit 25. Leveår

Og er 20 uger og 5 dage henne altså 20+5 og derfor i min 21. Graviditetsuge.. altså igang med min 21. Uge.

Det der står i den der min mave mail er forkert!
Man er ikke både i uge 8 og 9 det kan man jo ikke... Enten fortæller man hvad man har overstået eller hvad man er igang med...

Nej, det er faktisk ikke forkert, hvad der står - du er både i uge 8 og i 9. uge. Ikke i 8. uge, men det står der heller ikke. 

Anmeld

17. januar 2014

lycly

Mor og meget mere skriver:

Nej, det er faktisk ikke forkert, hvad der står - du er både i uge 8 og i 9. uge. Ikke i 8. uge, men det står der heller ikke. 

Jo, det er forkert for uge 8 sluttede jo ved 8+0. Der er gået 8 fulde uger og man har taget hul på uge 9

Anmeld

17. januar 2014

ano14316

Åhh læste det nok som i ottende og niende uge og ikke i uge otte og niende uge

Anmeld

17. januar 2014

Mor og meget mere

LuLy skriver:

Jo, det er forkert for uge 8 sluttede jo ved 8+0. Der er gået 8 fulde uger og man har taget hul på uge 9

Første uge er uge 0 - anden uge er uge 1 - og 9. uge er uge 8. Ligesom 2015. år er år 2014. Sådan ville jeg opfatte det. 

Anmeld

17. januar 2014

lycly

Første uge er uge 0 - anden uge er uge 1 - og 9. uge er uge 8. Ligesom 2015. år er år 2014. Sådan ville jeg opfatte det. 

Nej for første uge er jo den første. Altså 1. Når den er gået er der gået 1 uge og man går ind i den 2. uge
Sådan tænker jeg i hvert fald

Anmeld

17. januar 2014

AnthonsMor

Vi er i 2013, men i det 21. århundrede. I 1900-tallet var vi i det 20. århundrede. 

Når du er 22 år gammel, er du i dit 23. år. I dit barns første leveår er barnet 0. 

Og - når du er 9 uger henne, er du i 10. uge. 

Totalt rigtigt, lige pånær at vi altså er rundet 2014 Hø hø!

Anmeld

17. januar 2014

Mor og meget mere

AnthonsMor skriver:

Totalt rigtigt, lige pånær at vi altså er rundet 2014 Hø hø!

Er du sikker?  

Anmeld

17. januar 2014

AnthonsMor

Er du sikker?  

Jeg skulle mene, at jeg indenfor de sidste 3 uger har hørt  pæææææænt meget fyrværkeri  

Jeg kunne altså bare ikke lade være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.