Er jeg urimelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

altså jeg har lige solgt et par alarmer som koster 1000 fra ny til 350 kr. 

de er dig kun et år gamle, aldrig blevet tabt, og ingen skrammer.. så, jeg ville ikke give så meget for brugte alarmer. 

Det synes jeg er en rigtig god pris, det er også derfor jeg synes hendes pris er dyr...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Youngster

Man siger jo som udgangspunkt, at man ikke kan sælge en brugt varer til mere end 50% af nyprisen, og efter som de er +2 år gamle, synes jeg måske også 500 kr. er vel rigeligt at forlange. Jeg ville måske godt kunne gå med til de 400 kr. hvis sælger betalte for porten, eller synes jeg også det er for meget..  

Anmeld

17. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Sættet er 2½-3 år gammelt, har nogle småskrammer og er blevet tabt mange gange.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.
Er jeg helt urimelig ift. pris? Hvad tænker i? 

der er en hjemmeside den er lidt på tilbud. 500kr er dyrt når den har være brugt meget. 

http://www.babyudstyr.dk/shop/neonate-babyalarm-bc-895p.html

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Youngster skriver:

Man siger jo som udgangspunkt, at man ikke kan sælge en brugt varer til mere end 50% af nyprisen, og efter som de er +2 år gamle, synes jeg måske også 500 kr. er vel rigeligt at forlange. Jeg ville måske godt kunne gå med til de 400 kr. hvis sælger betalte for porten, eller synes jeg også det er for meget..  

Det er også det princip jeg kører efter. Og ja, jeg er også meget forbeholden over for prisen, da de netop er mere end 2 år gamle.

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

I.M skriver:

der er en hjemmeside den er lidt på tilbud. 500kr er dyrt når den har være brugt meget. 

http://www.babyudstyr.dk/shop/neonate-babyalarm-bc-895p.html

Ja, den hjemmeside har jeg også fundet. Der er den billig, og det er endda inkl. fragt 

Anmeld

17. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.

Jeg har selv solgt et helt nyt sæt neonate, stadig i æsken, til 500.

Det er for dyrt og jeg ville aldrig købe elektronik brugt - man aner ikke hvad man får, de kan gå i stykker dagen efter du har modtaget dem. Med en ny vare har man 2 års garanti.

Men altså, det er jo helt som vinden blæser hvad folk tager for deres brugte varer og det er jo ligegyldigt hvad vi herinde synes om prisen hvis ikke hun er villig til at gå ned.

Anmeld

17. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Ja, den hjemmeside har jeg også fundet. Der er den billig, og det er endda inkl. fragt 

ja men du betaler ikke fragt hvis du læser den igennem.  køb hellere ny end brugt.. men det er op til dig om du har råd til det...  400kr er ok så længe den er i god stand og virker 100%

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

I.M skriver:

ja men du betaler ikke fragt hvis du læser den igennem.  køb hellere ny end brugt.. men det er op til dig om du har råd til det...  400kr er ok så længe den er i god stand og virker 100%

Jeg skrev også inkl. fragt i beskeden  Ja, jeg tror måske også det ender med en ny. Det er jo værd at tage garantien med i overvejelserne... 

Anmeld

17. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg skrev også inkl. fragt i beskeden  Ja, jeg tror måske også det ender med en ny. Det er jo værd at tage garantien med i overvejelserne... 

hh sorry ., ja jeg synes det er bedst. den er flot

Anmeld

18. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Synes du er meget rimelig. 
Desuden har babysam.dk to forskellige varianter på udsalg (50% rabat) der koster hhv. 449,95 og 499,95 (udsalgsprisen)… Så 300pp er rimeligt for brugte, ellers kan det ikke betale sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.