Er jeg urimelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
31 svar
20 synes godt om
17. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Sættet er 2½-3 år gammelt, har nogle småskrammer og er blevet tabt mange gange.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.
Er jeg helt urimelig ift. pris? Hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.

Jeg synes også det er dyrt, men der er jo ikke andet for end at finde nogle andre? Tænker jeg.. 

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes også det er dyrt, men der er jo ikke andet for end at finde nogle andre? Tænker jeg.. 

De er bare den jeg gerne vil have, og der er desværre ikke andre til salg på den blå avis lige nu.... 

Anmeld

17. januar 2014

frkrbj

Find nogle andre tænker jeg? Hun mener jo de er det værd, det kan du jo ikke gøre noget ved..

Anmeld

17. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvad er det for nogen?

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

frkrbj skriver:

Find nogle andre tænker jeg? Hun mener jo de er det værd, det kan du jo ikke gøre noget ved..

Har også skrevet til hende, at det simpelthen er for dyrt, når jeg har set nogle nyere der var billigere (der var jeg desværre bare for langsom )

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hvad er det for nogen?

Det er neonate BC5500a

Anmeld

17. januar 2014

Maria-s

Jeg har selv haft købt brugte babyalarmer og NØJ jeg fortryder det.... Det gør jeg aldrig igen  

mht om pris er urimelig eller ej; altså hvis sælger vil have 400, vil sælger jo have 400 sælger kan på ingen måde betegnes som urimelig. Du kan jo bare lade være at købe

Anmeld

17. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

De er bare den jeg gerne vil have, og der er desværre ikke andre til salg på den blå avis lige nu.... 

Men du kan jo ikke gøre andet end at betale det hun vil ha så??

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Jeg har selv haft købt brugte babyalarmer og NØJ jeg fortryder det.... Det gør jeg aldrig igen  

mht om pris er urimelig eller ej; altså hvis sælger vil have 400, vil sælger jo have 400 sælger kan på ingen måde betegnes som urimelig. Du kan jo bare lade være at købe

De sidste vi havde købte vi også brugt, og dem var vi glade for, men baby-delen fik desværre vand og er nu gået i stykker... 
Mit spørgsmål gik nu også på, om jeg var urimelig med den pris jeg bød. Selvfølgelig har sælger ret til at fastsætte den pris hun vil. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.