Er jeg urimelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Men du kan jo ikke gøre andet end at betale det hun vil ha så??

Med mindre jeg venter, og ser om der kommer et billigere sæt til salg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Med mindre jeg venter, og ser om der kommer et billigere sæt til salg 

ja.. 

Anmeld

17. januar 2014

Dinsen

I sådan en handel er der vel ikke nogle der er urimelig...
klart du vil have dem så billigt som muligt, og klart sælger vil have så meget som muligt....

Og hvis det er dem du vil have, må du bare punge ud ;-)

Anmeld

17. januar 2014

anynom

Anonym skriver:

Det er neonate BC5500a

Dem har elgiganten til 800 kr lige nu og så får du jo 2 års reklamationsret.

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Dem har elgiganten til 800 kr lige nu og så får du jo 2 års reklamationsret.

Det er den der hedder bc5000a de har på tilbud, men der er vist ikke særlig meget forskel på de to... Så måske vil jeg købe den i stedet for 

Anmeld

17. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Sættet er 2½-3 år gammelt, har nogle småskrammer og er blevet tabt mange gange.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.
Er jeg helt urimelig ift. pris? Hvad tænker i? 

Sælger har grisen -sælger sætter prisen Men prøv at lægge hende lidt på køl.. Hvis hun vil af med dem, så kan du nok få hende pruttet lidt ned i pris Medmindre der er andre der gerne vil gi prisen  

Anmeld

17. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg har fundet et sæt babyalarmer på den blå avis til 500 kr. Som nye koster de 1000 kr. det billigste sted.

Jeg synes det var for dyrt at give 500 kr. for det, så jeg bød først 300 inkl. porto og siden 300 + porto.

Hendes mindste bud er 400 inkl. porto. Vi nærmer os hinanden, men jeg synes stadig det er lidt dyrt for en så gammel babyalarm.

Syntes det er for dyrt, ville købe nogle andre.

Anmeld

17. januar 2014

baby012

Anonym skriver:

altså jeg har lige solgt et par alarmer som koster 1000 fra ny til 350 kr. 

de er dig kun et år gamle, aldrig blevet tabt, og ingen skrammer.. så, jeg ville ikke give så meget for brugte alarmer. 

Anmeld

17. januar 2014

anynom

Anonym skriver:

Det er den der hedder bc5000a de har på tilbud, men der er vist ikke særlig meget forskel på de to... Så måske vil jeg købe den i stedet for 

Hov undskyld, det er da også rigtigt

Anmeld

17. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

De er bare den jeg gerne vil have, og der er desværre ikke andre til salg på den blå avis lige nu.... 

prøv at finde nogle køb og salg sider på facebook i det område du bor i.. Der er masser af dem! Og søg efter alarmerne der ofte ligger folk inde med noget de først tænker på at sælge når nogle efterspørger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.