Anonym skriver:
Som overskriften siger er jeg sat i en stort dilemma...
Min kæreste fortalte igår aftes at hvis jeg vil have børn, må jeg finde en anden.. Hvilket for mig lyder som at han aldrig vil have børn.
Da vi mødte hinanden fortalte jeg ham at jeg ønskede børn, og at jeg aldrig ville have en abort igen, så han skulle vide at hvis jeg blev gravid ville jeg have barnet.
Vi skal nu snart flytte, og vi har sørget for at der var børneværelse. Han har givet for mig, mange hints.
Vist mig børnelegetøj, sagt at nu skal vi passe på når min p-sprøjte løber ud nu her, og begyndte så at grine og kysse mig.
Jeg nævnte det for ham igår, og han sagde at det jo blot var drilleri, ligesom jeg ind imellem drillede ham lidt.
Jeg føler bare slet ikke det var drilleri, noget af det. Han har sågar spurgt ind til de forskellige babyting i forhold økonomi.
Har grædt siden igår, efter at have grædt alene inde i stuen i 4 timer, kom han ind og spurgte hvorfor jeg "tudede sådan", ikke rart at blive spurgt sådan
sagde at det ikke var noget - for inderst inde måtte han da vide det, når jeg går direkte ind og græder. Han sagde sågar - ja, gå ind og græd.
Det ligner ham slet ikke, han plejer at være så sød og omsorgsfuld.
Nu er det så jeg føler jeg står i et dilemma. Jeg kan ikke forestille mig et liv uden børn, men samtidig elsker jeg min kæreste over alt på jorden, og kunne ikke forestille mig et liv uden ham..
Hvad gør jeg?
Føler mig helt ødelagt indvendig. Det ene øjeblik var børn på tale og det næste øjeblik er det aldrig? 
øv jeg synes at han er rigtig fej

Jeg ville aldrig kunne blive hos en der meldte ud at han IKKE ville ha' børn.....det ville være så modstridende til hvad jeg gerne selv vil her i livet....og IKKE en ting jeg ville gå på kompromis med

Som nogle af de andre dejlige tøser skriver, så ved man aldrig om I 2 ville holde i længden og hvad så hvis du er kommet op i den alder hvor det bare ikke er let at blive mor?!!? Skal du så smide et af dine højeste ønsker (sådan lyder det i hvert i mine ører

) ud i "skraldespanden"?!?! Nej det synes jeg virkelig ikke at du skal.....er ret sikker på at der er en anden skøn mand derude som rigtig gerne vil give dig nogle kærlighedsbørn som I kan nyde SAMMEN resten af livet

Jeg har selv været sammen med 1 mand i 12 år og vi prøvede først at få børn inden for de sidste 2 år af forholdet, fordi han ikke rigtig ville....og det endte med at jeg gik fra ham...og heldigvis ikke nåede at få børn med ham, kan man jo så sige nu

Det var selvfølgelig ikke KUN derfor at jeg gik....men tingene bliver bare ikke altid som man tror.....altså jeg mener jeg er fra København og bor lige pludselig på Mors og er gift med en indfødt morsingbo som jeg har den skønneste datter sammen med

Det er i hvert fald ikke noget jeg nogensinde selv havde forestillet mig, ville ske!!!!!
Pyyha det var en lang en....men det jeg egentlig ville sige var bare at intet er forudbestemt og det er slet ikke sikkert at ham du har nu, er ham du sidder sammen med om 10 år...
pøj pøj med det.....
Anmeld