Min kæreste eller børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Anonym trådstarter

silden85 skriver:

stor knuser du gravid nu? eller har han bare sagt at han ikke vil have børn?

Nej, er ikke gravid nu.. desværre...
Han har sagt at ville jeg have børn måtte jeg finde en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

Kender svaret for mit eget vedkommende, men kan jo ikke svarer for dig..

Så HVOR vigtigt er børn i dit liv? Noget du er villig til at opgive?

Hvis ikke så finder du aldrig ro med en mand der nægter dig noget så vigtigt, så må han ud og håbe der kommer en ny som ønsker det samme som dig!

Hvis du kan undvære det, så lever I jo bare lykkeligt til dages ende, med andre glæder end lige børn..

Børn betyder jo nærmest alt. Jeg føler lidt jeg har tilrettelagt mit liv efter at skulle have børn. Og forberedt mig på at jeg måske bliver alenemor. For jeg har lovet mig selv ikke at få en abort nogensinde igen...

Men elsker ham jo bare så højt, og nu flytter vi jo snart.. Så har opsagt vores lejligheder.

Vil simpelthen bare ikke undvære børn i mit liv. Har tænkt meget på om det at blive  dagplejemor, ville kunne hjælpe mig. Og lindre lidt. Så jeg arbejder mig hen imod det. Men jeg vil jo komme til at falde lidt for meget for dem tror jeg. Og det ville gøre så ondt, når de skal videre i systemet.

Ønsker jo ikke blot små børn, men hele livet med barnet / børnene...

Anmeld

1. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

kan godt forstå det er en træls situation, og jeg ved til dels hvordan du har det!
Min kæreste og jeg havde også talt en masse om børneplaner osv, hvorefter han pludselig meldte ud at det SLET ikke skulle være nu, og hvis jeg ikke kunne acceptere at han styrede hvornår det blev, så skulle jeg finde en anden...
Det var svært, men jeg blev sammen med ham i håb om at han ville ændre mening.. nu venter vi vores første barn sammen, og selvom vi begge (mest ham!!!) er spændte og skræmte, så holde vi sammen om det (planlagte) lille pus...
Nu ved jeg ikke hvor gammel du og din kæreste er, men mon ikke han bare skal have tid?
Håber han ombestemmer sig, så du kan få din guldklump OG din drømmemand!
stort knus til dig!
- Caroline 10+2

Hvor lang tid endte du så med at vente?
Jeg kan ikke finde hoved og hale i ham, og det gør ondt at han siger at når min sprøjte er færdig må vi se på det, og så pludselig ændre sådan mening. Ikke noget med, skat lad os vente et halvt år.

Mange tak, håber det virkelig også...
Men er samtidig bange for at håbe på noget, for bliver vel bare skuffet igen?

Anmeld

1. august 2009

Anonym trådstarter

Sweet1978 skriver:

Knus herfra træls dilemma, og fejt at han jo faktisk giver modstridenden signaler. Som du beskriver med babyting og børneværelse og så kommer med sådan en udmelding. Tilslutter mig Caroline og synes du skal give ham en chance, mange mænd skal bare have lidt længere tid til at komme rundt, men ændre det sig ikke må du jo tage valget.

Jeg har heldigvis 2 piger i forvejen for ham jeg er sammen med lige nu er ikke klar, han vil have børn heldigvis, men er meget bestemt når han siger at det ikke bliver lige nu. Vi er nået til delvis enighed om at vi venter 1½-2 år. Han vil have en bedre økonomi - men jeg går kontra og siger jeg ikke vil have for stor aldersforskel på den lille og den næste. Så håber bare krisen vender, så han får en bedre økonomi tidsnok til at jeg kan accepere ventetiden.

Prøver også bare at holde ud, men i de dage her, græder jeg meget ( er så fortvivlet) og er nede.
Jeg snakker ikke med ham om det, for kan jo ikke ændre på hans beslutning og vil ikke gøre det hele værre...

Dejligt at i kan sætte tid på det må hjælpe dig meget, i ventetiden.
Det kunne være rart hvis det "blot var økonomien" for man kan vel forbedre den på mange måde, prioritere anderledes, søge andet job eller to jobs o.lign.  Jeg selv søger f.eks. mit nr. 2 job lige nu, så jeg kan komme af med lån.

Jeg håber også at ventetiden ikke bliver for længe for dig,

Anmeld

1. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hvor lang tid endte du så med at vente?
Jeg kan ikke finde hoved og hale i ham, og det gør ondt at han siger at når min sprøjte er færdig må vi se på det, og så pludselig ændre sådan mening. Ikke noget med, skat lad os vente et halvt år.

Mange tak, håber det virkelig også...
Men er samtidig bange for at håbe på noget, for bliver vel bare skuffet igen?

ca. et halvt år måtte jeg vente, så det er MEGET til at have med at gøre.. det var egentlig så snart jeg "gav op" at han sagde go for it... Som om jeg ligesom skulle sige til mig selv, ok det bliver ikke nu, før han kunne se det rigtige i at få børn sammen med mig, så hurtigt som muligt...
Tag en rigtig god snak med ham om tingene og få gjort klart om det er et "det skal ikke være NU" eller et "det skal slet ikke være".. hvis han siger det slet ikke skal være, synes jeg du skal spørge ham om ikke du og dine ønsker betyder nok for ham til at han vil sætte kærlighedsbørn i verden med dig!?
knus

Anmeld

2. august 2009

Anonym trådstarter

Wooooooooo hehe total glade mig.. Kan slet ikke tro det...

Igår da han blev ved med at spørge mig hvorfor jeg gik og græd og var så ked af det, lagde vi os ind på sengen og snakkede det hele igennem jeg fortalte ham hvordan jeg virkelig havde det, hvor meget og alle de situationer jeg tænker hvordan det ville være at have barn med..

Han bad mig give ham en salgstale, og bagefter ville han så tænke over det.
Han spurgte om jeg ville elske med ham, og bagefter, sagde han at han syntes vi skal forsøge at få børn..

Får helt tårer i øjnene, er bare så lykkelig. Vi har været i Babysam for lige at hente et katalog for at se priser og hvad man kan leje der. Og han gik rundt og var meget interesseret i det hele

Han gør mig så lykkelig. Vi skal have vores ønskebarn (er dog ikke gravid nu, derer stadig en måned tilbage at min sprøjte fandt vi ud af tidligere)...

Han må virkelig elske mig.. og jeg elsker ham overalt på jorden...

Tak til jer alle for jeres svar, i har været til stor hjælp

Anmeld

2. august 2009

Bondepigen

Anonym skriver:

Wooooooooo hehe total glade mig.. Kan slet ikke tro det...

Igår da han blev ved med at spørge mig hvorfor jeg gik og græd og var så ked af det, lagde vi os ind på sengen og snakkede det hele igennem jeg fortalte ham hvordan jeg virkelig havde det, hvor meget og alle de situationer jeg tænker hvordan det ville være at have barn med..

Han bad mig give ham en salgstale, og bagefter ville han så tænke over det.
Han spurgte om jeg ville elske med ham, og bagefter, sagde han at han syntes vi skal forsøge at få børn..

Får helt tårer i øjnene, er bare så lykkelig. Vi har været i Babysam for lige at hente et katalog for at se priser og hvad man kan leje der. Og han gik rundt og var meget interesseret i det hele

Han gør mig så lykkelig. Vi skal have vores ønskebarn (er dog ikke gravid nu, derer stadig en måned tilbage at min sprøjte fandt vi ud af tidligere)...

Han må virkelig elske mig.. og jeg elsker ham overalt på jorden...

Tak til jer alle for jeres svar, i har været til stor hjælp

Jubiii. Hvor er det dejligt at høre!!! Godt for jer!!!

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det var da skønt! Så var det nok bare skrækken (som de fleste mænd har) der fik ham til at bakke lidt.. Ja, mange gange skal man sgu være tålmodig med de kære mænd

Anmeld

2. august 2009

Diana...

Hvor er det bare dejligt for jer STORT TILLYKKE. Håber det lykkes for jer hurtig og glæder mig til at følge dig.

Anmeld

2. august 2009

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.