Cola under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

tweety2060

Jeg tænker lidt at hvis det er det eneste du har lyst og det eneste der bliver nede så fortsæt.... Når så engang kvalmen er væk SÅ ryger colaen også i store mængder....
Jeg selv lider af massiv kvalme og opkastninger x ejer om dagen,, svimmelhed mm. Men kan ikke rigtig komme gennem til lægen....
Jeg har dog fået henvisning til akupunktur men der er 14dages ventetid.
JEg arbejder på nedsat tid men blive så dårlig...
Kaster voldsomt op morgen, formiddag og aften! Selv på arbejde når jeg at kaste op 5 gange... På et par timer....
Rigtig god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Tulle28

Hvis det er det eneste du kan holde nede, så er det jo sådan det er, du skal jo have noget væske. Jeg er ked af at sige det, men jeg synes det er noget møg at fylde sig med, der er ikke andet end sukker og tilsætningsstoffer i og jeg tror ikke dit barn har særlig godt af det - uanset hvad folk så siger. Jeg ville lade være lige så snart kvalmen er ovre.

God bedring

Anmeld

14. januar 2014

Anonym101

Mariam90 skriver:

Det er bare mærkeligt hvorfor jeg tror at det ikke er godt. Det er fordi jeg læst at koffein gør barnet nervøs eller sådan lignende hehe velbekomme så blir det en cola baby jeg skal føde hehe

Hehe ja det kunne jo være
Bare pas på med at lægge for meget i det du læser, selvfølgelig skal man tænke sig om når nu man er gravid, men man kan også vende den om og sige cola er jo heller ikke sundt hvis man ikke er gravid hehe men om du drikker cola fordi det er det eneste du kan holde i dig så er det da bare det, det kan være at du senere hen så bare ikke kan klare cola

Anmeld

14. januar 2014

Pikku Myy

Mariam90 skriver:

Supertopform lyder spændende, hvar er det? 

Nå det er jo godt hvis man overhovet kan få noget ind, ellers sulter man.

Jeg har været indlagt 2 gange i hospitalet. Jeg spiser al mulig piller mod kvalme mod svimmelhed og forstoppelse.

Det er en discount sportsvand. Måske hedder den egentlig bare Topform ... Under alle omstændigheder var det det eneste jeg kunne få ned i en meget, meget lang periode. Men sygeplejersken var tilfreds, så længe mit urin ikke gik over i porter-farve ...

Selvom det er rigtig surt at du allerede har været indlagt 2 gange, er det godt at høre at der er nogen der har øje på dig.

Har du forsøgt noget af følgende: Mandler/nødder, sodavandsis, bolcher, b-vitamin?

Anmeld

14. januar 2014

Mariam90

tweety2060 skriver:

Jeg tænker lidt at hvis det er det eneste du har lyst og det eneste der bliver nede så fortsæt.... Når så engang kvalmen er væk SÅ ryger colaen også i store mængder....
Jeg selv lider af massiv kvalme og opkastninger x ejer om dagen,, svimmelhed mm. Men kan ikke rigtig komme gennem til lægen....
Jeg har dog fået henvisning til akupunktur men der er 14dages ventetid.
JEg arbejder på nedsat tid men blive så dårlig...
Kaster voldsomt op morgen, formiddag og aften! Selv på arbejde når jeg at kaste op 5 gange... På et par timer....
Rigtig god bedring

Puha er det rigtig... Føler med dig, jeg ringede fredag til en akupunktør o fik tid samme dag, men det virkede ikke på mig desværre. Billigste jeg fandt for 398kr i glostrup. 

Håber det hjælper på dig. Sygt at du også kan klare arbejd men god bedring til dig også

Anmeld

14. januar 2014

baby012

Cola? Puha, fik jeg det under nogen af mine Graviditeter havde jeg helt sikkert kadtet op, kulsyre og sukker, tilsætnings stoffer og koffein .. Nej... 

Ja det er usundt at indtage cola, koffein er usundt for foster , og jrg ville slet ikke turde det så tidligt i graviditeten.. 

Er det smagen der gør det er det eneste du kan holde nede,? 

Jeg havde SINDSYGT meget kvalme i de første 4 måneder, levede af vand og mariekiks .. Tabte 16 kg. 

Jeg skulle bare være gået til lægen noget før, jeg fik nogen piller som tog kvalmen. Kunne pludselig holde mad i mig igen .. Kalk-tarbeletter og nogen på recept .. 

Jeg eg gjorde også noget usundt- at leve af kiks, vand, gravitamin, og lidt frugt.. Det altså heller ikke sundt at tabe sig så meget som jeg gjorde- så mit råd er- søg læge.. De piller gør underværker, på 2 dage gil jeg fra at kaste op 12-30 gange dagligt, til 0. 

Anmeld

15. januar 2014

Mariam90

baby012 skriver:

Cola? Puha, fik jeg det under nogen af mine Graviditeter havde jeg helt sikkert kadtet op, kulsyre og sukker, tilsætnings stoffer og koffein .. Nej... 

Ja det er usundt at indtage cola, koffein er usundt for foster , og jrg ville slet ikke turde det så tidligt i graviditeten.. 

Er det smagen der gør det er det eneste du kan holde nede,? 

Jeg havde SINDSYGT meget kvalme i de første 4 måneder, levede af vand og mariekiks .. Tabte 16 kg. 

Jeg skulle bare være gået til lægen noget før, jeg fik nogen piller som tog kvalmen. Kunne pludselig holde mad i mig igen .. Kalk-tarbeletter og nogen på recept .. 

Jeg eg gjorde også noget usundt- at leve af kiks, vand, gravitamin, og lidt frugt.. Det altså heller ikke sundt at tabe sig så meget som jeg gjorde- så mit råd er- søg læge.. De piller gør underværker, på 2 dage gil jeg fra at kaste op 12-30 gange dagligt, til 0. 

Ja det kan være usundt men hvis man ikke kan holde noget inde så må man drikke og spise kun det man kan holde inde det er som at sulte hehe

dejligt du kunde drikke vand, det er nok det meste jeg har lyst til lige nu men kaster op af det. Jeg har fået piller mod kvalme ondansetron hedder de o b6 vitamin. Hvad hedder de piller du spist? De hjælper ikke på mig, kun når jeg får drop så blir jeg lidt bedre. Tabt 2-3 kg  Hader graviditet..

Anmeld

15. januar 2014

AnthonsMor

Topform kan du få i Rema1000, Netto, Bilka, Føtex, Løvbjerg.. Så vidt jeg lige husker Det smager HERRE GODT

Også er der druesukker i, så du får energi uden det er koffein

Men jeg vil også sige, at hvis ikke du kan holde andet væske i dig, så drik cola, for du skal have væske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.