Endelig vores tur igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Riksen

Anonym skriver:

Det ved vi desværre det ikke helt nu...... Blev ringet op fra sygehuset i går, at det ved undersøgelse af de sidste kromosomer har fundet kromosomfejl. Hvad det helt betyder ved vi endnu ikke, min kæreste og jeg skal have taget blodprøver på mandag, for at se om en af os evt. er bære af samme fejl. Derefter vil vi blive indkaldt til en samtale, hvor vi forhåbentlig vil få at vide, hvilken betydning det vil have for vores lille baby.
Alle disse bekymringer er ikke til at holde ud, vil gerne bare snart have lov at turde glæde mig.

Hvordan går det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Anonym trådstarter

Riksen skriver:

Hvordan går det?

Vi ved desværre stadig intet. Vi venter stadig på svar.

Anmeld

29. marts 2014

Riksen

Anonym skriver:

Vi ved desværre stadig intet. Vi venter stadig på svar.

Ok. Tænk på jer og håber det bedste.

Anmeld

31. marts 2014

piadas

Anonym skriver:

Det ved vi desværre det ikke helt nu...... Blev ringet op fra sygehuset i går, at det ved undersøgelse af de sidste kromosomer har fundet kromosomfejl. Hvad det helt betyder ved vi endnu ikke, min kæreste og jeg skal have taget blodprøver på mandag, for at se om en af os evt. er bære af samme fejl. Derefter vil vi blive indkaldt til en samtale, hvor vi forhåbentlig vil få at vide, hvilken betydning det vil have for vores lille baby.
Alle disse bekymringer er ikke til at holde ud, vil gerne bare snart have lov at turde glæde mig.

Aj, jeg har helt glemt at tjekke baby.dk.

Det er jeg ked af at høre. Håber I har fået godt nyt?

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Aj, jeg har helt glemt at tjekke baby.dk.

Det er jeg ked af at høre. Håber I har fået godt nyt?

Det har vi

De ringede i går eftermiddags og fortalte, at jeg har samme fejl, så den har sandsynligvis ingen betydning. Så det håber vi heller ikke den får for lillebror.

Tak fordi du tænker på os.

Anmeld

6. april 2014

Riksen

Anonym skriver:

Det har vi

De ringede i går eftermiddags og fortalte, at jeg har samme fejl, så den har sandsynligvis ingen betydning. Så det håber vi heller ikke den får for lillebror.

Åh, hvor er det godt

Anmeld

7. april 2014

PeruBaby

Det har vi

Tillykke - er du så snart klar til at give dig til kende... eller? er spændt

Fik ikke læst hele tråden igennem før... har fundet ud ad hvem du er nu - efter gennemlæsning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.