Endelig vores tur igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Stooort tillykke!! 

Håber du får en god graviditet! 

Tak Anne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Maria-s

Anonym skriver:

Gad vide vide om der overhovedet er liv og øjne herinde ??
Men det er endelig blevet vores tur igen efter en lang og sej kamp.
Testede positiv i går allerede 3+4, så nu skal den lille reje bare holde godt fast.

Ihhhh  Stort tillykke  Her er nr 2 også i vente med termin slut april (har dog forberedt mig på start maj efter jeg gik over med Noah, så jeg ikke ender som nervevrag igen

vil glæde mig til du afsløre hvem du er! 

og ja, der er blevet "lidt" dødt herinde, lidt ærgeligt... Syntes vi havde sådan en fantastisk gruppe 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Ihhhh  Stort tillykke  Her er nr 2 også i vente med termin slut april (har dog forberedt mig på start maj efter jeg gik over med Noah, så jeg ikke ender som nervevrag igen

vil glæde mig til du afsløre hvem du er! 

og ja, der er blevet "lidt" dødt herinde, lidt ærgeligt... Syntes vi havde sådan en fantastisk gruppe 

Ja, det synes jeg også at vi havde :-) Ja vidste godt du var på den igen ;-)
Nu nærmere det sig jo for jer

Anmeld

22. januar 2014

piadas

Stort tillykke!

Hehe, ingen af os skriver noget, men venter på en af de andre skriver...for vi er her jo åbenbart endnu.

Mit detektivgen orker ikke at finde ud af hvem du er, men jeg har en ide - er spændt på, om jeg har ret.

Ps. Også stort tillykke til alle I andre gravide - det er da vildt, som I avler.

Anmeld

23. januar 2014

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Stort tillykke!

Hehe, ingen af os skriver noget, men venter på en af de andre skriver...for vi er her jo åbenbart endnu.

Mit detektivgen orker ikke at finde ud af hvem du er, men jeg har en ide - er spændt på, om jeg har ret.

Ps. Også stort tillykke til alle I andre gravide - det er da vildt, som I avler.

Tak Pia

Anmeld

26. februar 2014

PeruBaby

Det er måske over et halvt år siden jeg sidst har været herinde, og var egentlig bare for at se om vores gruppe stadigt eksisterede... 

Og så ser jeg at der er flere lækre babyer på vej... og det er lykkes for jer igen... TILLYKKE

Her fik vi 'nr. 4' for ti mdr. siden  og hun er rmega-lækker hvis jeg selv skal sige det... ha, ha, ha

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Det er måske over et halvt år siden jeg sidst har været herinde, og var egentlig bare for at se om vores gruppe stadigt eksisterede... 

Og så ser jeg at der er flere lækre babyer på vej... og det er lykkes for jer igen... TILLYKKE

Her fik vi 'nr. 4' for ti mdr. siden  og hun er rmega-lækker hvis jeg selv skal sige det... ha, ha, ha

Tak

Hun er nemlig lækker din lille pige Kan godt huske det.

Nu glæder jeg mig bare NF om 13 dage, så skal jeg nok afsløre mig selv.

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Så har jeg været til nf. Og det er på tide at afsløre mig selv, selvom nf ikke gik ret godt.

Det er mig lilje82, men har desværre øget risiko og skal derfor have foretaget en moderkagebiopsi.

Anmeld

11. marts 2014

piadas

Årh, jeg er god!! Jeg tænkte nok, det var dig!

Hvor dejligt for jer - I har også prøvet længe, har I ikke?

Jeg er ked af at høre om den dårlige NF, men som en anden bruger skriver, er svarer det til, at I får 230 børn, hvoraf kun det ene barn ikke er rask. Så jeg krydser fingre for og håber det bedste.

Hvornår skal du have lavet moderkagebiopsien?

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Årh, jeg er god!! Jeg tænkte nok, det var dig!

Hvor dejligt for jer - I har også prøvet længe, har I ikke?

Jeg er ked af at høre om den dårlige NF, men som en anden bruger skriver, er svarer det til, at I får 230 børn, hvoraf kun det ene barn ikke er rask. Så jeg krydser fingre for og håber det bedste.

Hvornår skal du have lavet moderkagebiopsien?

Tak Pia.
Jo det tog ca. 1,5 år.
Skal afsted i morgen torsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.