Endelig vores tur igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Er baby ok? Blev bekymret da jeg læste din status på Facebook. 

Det ved vi desværre det ikke helt nu...... Blev ringet op fra sygehuset i går, at det ved undersøgelse af de sidste kromosomer har fundet kromosomfejl. Hvad det helt betyder ved vi endnu ikke, min kæreste og jeg skal have taget blodprøver på mandag, for at se om en af os evt. er bære af samme fejl. Derefter vil vi blive indkaldt til en samtale, hvor vi forhåbentlig vil få at vide, hvilken betydning det vil have for vores lille baby.
Alle disse bekymringer er ikke til at holde ud, vil gerne bare snart have lov at turde glæde mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Riksen

AnneBJ skriver:

TS: DEJLIGT! at baby er ok! Håber du får en nem og dejlig graviditet!

Ih Riksen, så er jeg ikke den eneste som ikke har fået nummer 2, eller har en på vej  Vi arbejder også på det!

Dejligt at vi kan følges ad Der er ellers mange, der har været hurtige

Anmeld

22. marts 2014

Riksen

Anonym skriver:

Det ved vi desværre det ikke helt nu...... Blev ringet op fra sygehuset i går, at det ved undersøgelse af de sidste kromosomer har fundet kromosomfejl. Hvad det helt betyder ved vi endnu ikke, min kæreste og jeg skal have taget blodprøver på mandag, for at se om en af os evt. er bære af samme fejl. Derefter vil vi blive indkaldt til en samtale, hvor vi forhåbentlig vil få at vide, hvilken betydning det vil have for vores lille baby.
Alle disse bekymringer er ikke til at holde ud, vil gerne bare snart have lov at turde glæde mig.

Åh, det er jeg ked af at læse. Jeg krydser alt for, at du snart kan få lov til at glæde dig.

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Riksen skriver:

Åh, det er jeg ked af at læse. Jeg krydser alt for, at du snart kan få lov til at glæde dig.

Tusind tak

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Riksen skriver:

Tusind tak

Anmeld

22. marts 2014

AnneBJ

Riksen skriver:

Dejligt at vi kan følges ad Der er ellers mange, der har været hurtige

Præcis! 

Har I prøvet længe?

Anmeld

22. marts 2014

AnneBJ

Anonym skriver:

Åhh nej! Det er jeg ked af at læse! Håber I snart får svar! 

Anmeld

23. marts 2014

Riksen

AnneBJ skriver:

Præcis! 

Har I prøvet længe?

Nej, vi har lige smidt p-pillerne. Jer?

Anmeld

24. marts 2014

AnneBJ

Riksen skriver:

Nej, vi har lige smidt p-pillerne. Jer?

10 måneder nu her, så jeg håber det snart er vores tur

Anmeld

26. marts 2014

Riksen

AnneBJ skriver:

10 måneder nu her, så jeg håber det snart er vores tur

Jeg krydser fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.