Alle siger at jeg er lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

mommy1991

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??

Jeg synes din mave har en fin størrelse FLOT er den i hvertfald.. 

Til sammenligning kan du se hvordan jeg så ud i uge 24, og hvordan jeg endte da jeg fødte 39+6.. (førstegangs)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

mrhl

Synes overhovedet ikke du er lille. Måske lidt mindre end jeg var i den uge men jeg er heller ikke så slank som dig :-) jeg fik også konstant at vide at jeg var lille. Der var en gang en der sagde 'arh, det er da vist ikke tvillinger hva?' - øh NEJ!? Det har jeg da heller ikk påstået xD tror måske specielt min kærestes familie syntes jeg var lille da en der havde fået tvillinger et år før, så de var vandt til kæmpemave :b men bare prøv at luk ørerne for det.... Ved det er svært :b

Anmeld

12. januar 2014

Rødhætte

1234rj skriver:

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??

Synes du har en rigtig flot mave. Jeg er anden gangs gravid og man kan stadig intet se (er i uge 16). I min første graviditet fik jeg også konstant at vide "du fylder godt nok ikke meget". Jeg hadet de kommentar. Men synes da bestemt man kan se du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.