Alle siger at jeg er lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

1234rj

AnthonsMor skriver:

I forhold til  mig er du en smule mindre, men du er også langt langt langt slankere end mig, og det kan nemt have noget at sige

Men når det så er sagt har du en skide flot mave!

Her er lige et billede af hvordan jeg så ud dengang

Ih, mange tak :-) og sikke da en dejlig rund mave du havde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

1234rj

liten-mamma skriver:

Nej du er ikke ligefrem lille. 

Folk sagde også til mig igennem hele graviditeten at jeg var lille og det var sk*de belastende og høre på. 

Glæd du dig bare over du ikke er særlig stor, så er der også mindre at smide efter fødslen. 

Her er min mave 24+

Det er nemlig rigtig træls at hører på hele tiden. Hehe ja, det siger kæresten også :-) regner stærkt med at den ligepludselig vokser der ud af :-)

Hold da op en pæn mave du havde!

Anmeld

12. januar 2014

1234rj

SomViSerDet skriver:

Nej jeg synes det ser helt normalt ud.

Jeg var ikke større. Fik dog også hele tiden at vide, at jeg var lille, men babyen var helt som han skulle være størrelsesmæssigt, så glæd du dig over ikke at være større.

Ja, her er hun endda lidt større end gennemsnittet.. Men ja, jeg må bare nyde at maven ikke er i vejen :-) tak

Anmeld

12. januar 2014

san

Det er da lige meget om du er stor eller lille, så længe din baby har den rigtige str når den kommer til verden.. Fin mave du har

Anmeld

12. januar 2014

Mom2

1234rj skriver:

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??

Bare rolig, det kan hurtigt vende! Jeg havde ikke ret meget mave heller, men det kom.

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

1234rj skriver:

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??

Nej, du ser ud som du skal - en førstegangs gravid i den uge. :-)

Jeg tror endda jeg havde mindre mave, og eksplodere først i omkring uge 30. 

Anmeld

12. januar 2014

Kamulla

Nej det syntes jeg ikke... Nu voksede jeg først selv fra uge 20 ca. Men endte med en flot stor mave alligevel.. Du har en fin mave.. Den kan nå at vokse sig kæmpe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2014

liten-mamma

1234rj skriver:

Det er nemlig rigtig træls at hører på hele tiden. Hehe ja, det siger kæresten også :-) regner stærkt med at den ligepludselig vokser der ud af :-)

Hold da op en pæn mave du havde!

Ja du skal nok få en fin "stor" mave. Der er jo lige nogle uger endnu  

Og tak! Var også fint tilfreds med den.

Anmeld

12. januar 2014

M (:

Synes i at jeg er det??

Jeg havde ca samme størrelse da jeg var 24 uger henne (ingen kunne se at jeg var gravid før jeg var 18-20 uger henne). Men kan sagtens huske kommentarerne, og de bliver ikke sjovere, når man i 3. trimester bliver forvekslet med en i 1. 

Men det gode ved den lille mave var, at jeg på intet tidspunkt var besværet og jeg slap uden strækmærker! 

Anmeld

12. januar 2014

et-ønske

Jeg synes du er rigtig fin om jeg begriber folks behov for at sige sådan til en gravid kvinde der er fyldt af hormoner, og i forvejen gerne vil have at alt er ok omkring ens graviditet..... Jeg venter tvillinger og folk synes jeg er i og åhhhh så stor - min jm siger at det ikke er specielt vildt. Bliver lidt ked af hele tiden at høre på hvad andre mennesker mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.