Alle siger at jeg er lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
22 svar
9 synes godt om
11. januar 2014

1234rj

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Lykke:)

1234rj skriver:

Ja som overskriften siger, så siger alle at jeg er lille, både venner og folk på arbejdet.. Jeg er i uge 24 og første gangsgravid.
Synes i at jeg er det??

Næ, det synes jeg egentlig ikke
Du har en flot mave!

Jeg så sådan her ud

Anmeld

11. januar 2014

Dianabk

1234rj skriver:

Synes i at jeg er det??

Det syntes jeg ikke du er. Ca samme str som mig da jeg var i uge 24

Anmeld

11. januar 2014

1234rj

Lykke:) skriver:

Næ, det synes jeg egentlig ikke
Du har en flot mave!

Jeg så sådan her ud

Mange tak :-) synes bare ikke de er så rart altid at hører 'du er godt nok ikke særlig stor'

åh en fin rund mave! :-)

Anmeld

11. januar 2014

1234rj

Dianabk skriver:

Det syntes jeg ikke du er. Ca samme str som mig da jeg var i uge 24

:-) ih, hvor er jeg glad for det :-) det træls altid at få at vide at man er lille.. Den skal nok nå at blive stor :-)

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

1234rj skriver:

Synes i at jeg er det??

I forhold til  mig er du en smule mindre, men du er også langt langt langt slankere end mig, og det kan nemt have noget at sige

Men når det så er sagt har du en skide flot mave!

Her er lige et billede af hvordan jeg så ud dengang

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

1234rj skriver:

Mange tak :-) synes bare ikke de er så rart altid at hører 'du er godt nok ikke særlig stor'

åh en fin rund mave! :-)

Nej det er irriterende! men synes altså det ser meget normalt ud. Synes ikke der er voldsom stor forskel på min og din og har ikke set min som decideret lille.

Tusind tak

Anmeld

11. januar 2014

Kløver

Det er jo så forskelligt hvor stor man bliver, og synes da du har en flot lille babyhule

Anmeld

11. januar 2014

SomViSerDet

1234rj skriver:

Synes i at jeg er det??

Nej jeg synes det ser helt normalt ud.

Jeg var ikke større. Fik dog også hele tiden at vide, at jeg var lille, men babyen var helt som han skulle være størrelsesmæssigt, så glæd du dig over ikke at være større.

Anmeld

11. januar 2014

liten-mamma

1234rj skriver:

Synes i at jeg er det??

Nej du er ikke ligefrem lille. 

Folk sagde også til mig igennem hele graviditeten at jeg var lille og det var sk*de belastende og høre på. 

Glæd du dig bare over du ikke er særlig stor, så er der også mindre at smide efter fødslen. 

Her er min mave 24+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.