Nogen der orker at updates i 2.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

Lene76

linemus skriver:

Blander mig lige, for nej, jeg tror altid, man vil have dens slags følelser selvom det er nr.2 eller 3 eller 4 (måske ikke hvis man når op på nr.9...). Man står jo hver gang over for noget nyt, for hvordan vil det nu gå i forhold til de andre børn, hvordan bliver barnet, der kommer, hvad bliver man nu udsat for, og var man nu egentlig også klar til en mere? Så lidt panik tror jeg altid, der vil være.

Til gengæld tror jeg, du vil opleve en helt anden ro, når barnet først kommer, end du havde første gang. Ikke over for Stella, for der sker jo meget nyt (i den forstand at du nu har to, der skal have opmærksomhed, og at hun skal finde sin rolle på ny), men i forhold til lillebror, for her er altså bare noget du kan. Du har nemlig lige gjort det en gang, så det hele sidder i fingerspidserne, og du jonglere kækt rundt med lillebror med den ene arm, mens du forhindrer Stella i at falde ned fra reolens øverste hylde med den anden. Jeg syntes ikke, det svære var at få en lille ny (eller to) - det gav bare mere arbejde og mindre tid til den store, og det var der, det var svært. Ikke for at tage modet fra dig... gør jeg nu det? For så husk, at den største gave (nu kommer klicheen) du kan give Stella er hendes lillebror

- Line

ku ik ha skrevet det bedre..... er dog glad for at jeg ik fik 2 anden gang ligesom dig line superwoman

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.