.. For ellers skal I sgu nok bare springe den her over

Synes det svinger vildt meget hvor meget jeg lige er på her i ferien, så derfor har jeg bare en stor update jeg lige skal have ud

Har idag været til sidste (35-ugers)lægebesøg - Lillebror vejer nu 22-2400g. og står allerede helt fast.
Synes godt man kan mærke at man er nået til et helt nyt stadie i graviditeten.
Kan ikke rigtig sidde ordentlig op fordi jeg føler han sidder i spænd eller er ved at ploppe ud og derudover er plukveerne virkelig taget til de sidste 2 dage og gør faktisk en smule nuller-naller, så gad vide om der snart sker noget?!
(Men nu har jeg skrevet det, så nu går jeg sikkert 14 dage over

)
Smider lige et billede fra i søndags

Anywho - Nu har vi snart holdt 14 dages ferie sammen alle 3.
Den næste og sidste uge har jeg alene med Stella.
Af frygt for at rykke hovederne af hinanden til sidst (Vi ER bare ikke gode til at gå op og ned af hinanden non stop en hel uge

) gik Stig simpelthen i gang med at grave hele haven op og vi har faktisk boet ude i haven siden søndag.
Stella er i himmelen - Tænk, at traske rundt udenfor fra 930-18 uden søvn og tilmed have haven fuld af "traktorer".. Vi hører hende næsten ikke!

I får lige lidt billedspam fra de sidste par dage, inkl. lidt fra hendes fødselsdag i søndags.
Hun fik den samme drengedukke som Susans Emil fik og er meget interesseret i "deeeet deeeer" mellem benene
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld