Nogen der orker at updates i 2.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Tynen

.. For ellers skal I sgu nok bare springe den her over

Synes det svinger vildt meget hvor meget jeg lige er på her i ferien, så derfor har jeg bare en stor update jeg lige skal have ud

Har idag været til sidste (35-ugers)lægebesøg - Lillebror vejer nu 22-2400g. og står allerede helt fast.
Synes godt man kan mærke at man er nået til et helt nyt stadie i graviditeten.
Kan ikke rigtig sidde ordentlig op fordi jeg føler han sidder i spænd eller er ved at ploppe ud og derudover er plukveerne virkelig taget til de sidste 2 dage og gør faktisk en smule nuller-naller, så gad vide om der snart sker noget?!
(Men nu har jeg skrevet det, så nu går jeg sikkert 14 dage over   )
Smider lige et billede fra i søndags

Anywho - Nu har vi snart holdt 14 dages ferie sammen alle 3.
Den næste og sidste uge har jeg alene med Stella.
Af frygt for at rykke hovederne af hinanden til sidst (Vi ER bare ikke gode til at gå op og ned af hinanden non stop en hel uge     )   gik Stig simpelthen i gang med at grave hele haven op og vi har faktisk boet ude i haven siden søndag.
Stella er i himmelen - Tænk, at traske rundt udenfor fra 930-18 uden søvn og tilmed have haven fuld af "traktorer".. Vi hører hende næsten ikke!

I får lige lidt billedspam fra de sidste par dage, inkl. lidt fra hendes fødselsdag i søndags.
Hun fik den samme drengedukke som Susans Emil fik og er meget interesseret i "deeeet deeeer" mellem benene
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

ivfmarie

Nååårhh... hvor ER det dog nogen dejlige billeder.. Hun styrer lige slagets gang, ingen tvivl om det!

Jeg fatter ikke at du er så lang, Trine.. du er jo ikke særlig stor? Det der billede hvor Stella pakker dukken ud, du ser jo slet ikke gravid ud! Hvor gemmer han sig henne ham lillebror!

Gad vide om lillebror blive en pige-dreng, der vil sidde på skødet af moar og læse U&H - mens storesøster og Farmand ordner have og bil?

Tak for update - dem kan jeg godt li

Anmeld

30. juli 2009

Susan1978

ja jeg trykker også lige på den der knap "synes godt om" .. hihi

super billeder og hvor er du også smuk gravid... der er meget høj din mave hva.. har du ik lyst til at mase den nedad.. det kan jeg huske jeg havde med min da jeg ventede emil..

super med dukken, så kan hun allerede nu lege Stella og lillebror.. altså på den gode måde  ik.

og fede havebilleder.. det minder så meget om Ea da hun var i den alder, der var bare ikke noget bedre end at gå og hjælpe far.. og tiden bare gik og gik..

Anmeld

1. august 2009

linemus

Sikke nogle dejlige billeder. Hun er bare så søøøj. Er helt vild med sidste billede 

Åh ja, ferie... Vi har jo også holdt to uger nu, vejret har været ret skidt, men jeg har faktisk nydt det det meste af tiden Men ude er bare bedst -det er i hvert fald der, der er mindst ballade.

Kom bare med updates  

Knus Line

Anmeld

1. august 2009

Marco2

Sikke dejlige billeder.

Vildt at du allerede er så langt. Det er jo lige snart.....!!! Men synes nu ikke man kan se det på din mave. Den ser ikke stor ud og den sidder sørme flot.

Er du helt klar oven i bøtten på at få nr. 2 ? og at få en dreng?

Jeg får jo hele tiden spm om vores familieforøgelse, som er ikke-eksisterende - så det ku være lidt spændende at høre dine tanker om det...

Knus Ag

Anmeld

1. august 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Nååårhh... hvor ER det dog nogen dejlige billeder.. Hun styrer lige slagets gang, ingen tvivl om det!

Jeg fatter ikke at du er så lang, Trine.. du er jo ikke særlig stor? Det der billede hvor Stella pakker dukken ud, du ser jo slet ikke gravid ud! Hvor gemmer han sig henne ham lillebror!

Gad vide om lillebror blive en pige-dreng, der vil sidde på skødet af moar og læse U&H - mens storesøster og Farmand ordner have og bil?

Tak for update - dem kan jeg godt li

Ihh, tak   - Synes nu selv jeg er ret hval-ish, men mon ikke man altid føler sig sådan

Vi har faktisk tit snakket om at Lillebror sikkert bliver en mors dreng, nu da Stella (Som i forvejen er en rigtig Fars pige) er sådan en rigtig drengepige der kører og ordner biler og gravmaskiner med far og drikker dåsecolaer (PUHAAA!! Ved det godt) med gutterne over i værkstedet

Det kunne da være meget fedt at prøve at have et barn der gad og sidde stille og nusse med moar

Anmeld

1. august 2009

Tynen

Susan1978 skriver:

ja jeg trykker også lige på den der knap "synes godt om" .. hihi

super billeder og hvor er du også smuk gravid... der er meget høj din mave hva.. har du ik lyst til at mase den nedad.. det kan jeg huske jeg havde med min da jeg ventede emil..

super med dukken, så kan hun allerede nu lege Stella og lillebror.. altså på den gode måde  ik.

og fede havebilleder.. det minder så meget om Ea da hun var i den alder, der var bare ikke noget bedre end at gå og hjælpe far.. og tiden bare gik og gik..

Jo, jeg har alt for tit lyst til at mase hans røv ned fra mine ømme, ømme ribben.
Men det svinger lidt fra dag til dag hvordan den sidder..
Troede faktisk den var sunket dagen før vi tog billedet, men det må have været indbildning

Fedt at Ea også var sådan!
Det går altså lige i moderhjertet når far og datter tusser rundt og ordner ting sammen

Anmeld

1. august 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Sikke dejlige billeder.

Vildt at du allerede er så langt. Det er jo lige snart.....!!! Men synes nu ikke man kan se det på din mave. Den ser ikke stor ud og den sidder sørme flot.

Er du helt klar oven i bøtten på at få nr. 2 ? og at få en dreng?

Jeg får jo hele tiden spm om vores familieforøgelse, som er ikke-eksisterende - så det ku være lidt spændende at høre dine tanker om det...

Knus Ag

Hole honest - Jeg er ikke klar over en hujende skid!
Måske er det forbudte tanker, tabubelagt og hvad ved jeg, men jeg aner til tider ikke hvad jeg har rodet mig ud i og tror seriøst jeg får et kulturchok når jeg pludselig får stukket en ny unge i armene - Det er så stort at jeg stadig ikke forstår at det er et rigtigt barn (Og tilmed en DRENG!!!!) der ligger og tumler rundt derinde
Det er så underligt!

Selvom jeg lige har vasket alt hans tøj fatter jeg stadig ikke at det rent faktisk er noget der skal i brug her inden for rimelig tid og det irriterer mig lidt at jeg ikke bare snart får det ind på lystavlen.

Men tror du man nogensinde bliver sådan rigtig klar?
Og gad vide om det er muligt at gennemgå det hele en gang til uden at gå en lille smule i indvendig panik?!
Jeg er til tider skræmt fra vid og sans, men samtidig håber og beder jeg til at jeg tackler omvæltningen mere cool end første gang og at vi i sidste ende bare tager det hele en dag af gangen og kommer til at nyde det.

Jeg kan snildt forestille mig at folk må have så rigeligt travlt med at prikke til jer!
Synes allerede folk begyndte da ungerne var i 1-års alderen med de der (trælse og belastende) sidebemærkninger "Nååe, skal hun så ikke snart være storesøster" og "Så skal I vel også til at i gang igen, der skal jo ikke være for længe imellem?!"
Folk har så travlt at det er til at blive en smule trodsig over

Anmeld

1. august 2009

Joan ( Smallie )

Vil bare lige sige de tanker du sidder med er helt nomale. Sådan havde jeg det også da jeg ventet Anne og ved du hvad det hele er gået alligevel, jeg elsker mine børn og min familie er blevet hel ved at hun også er kommet til. Men lige så snart du står med ham så kommer det hele tilbage til dig og ja så er det jo bare at tage det en dag af gangen så skal du se så flyver tiden afsted.

Jeg har forresten noget til dig jeg har lånt af dig og hvis der er noget tøj du mangler til lille mand så siger du bare til for har masse til Niels og det får jeg jo ikke brug for mere. Vi skal nemlig ikke have flere unger.

Joan

Anmeld

2. august 2009

linemus

Tynen skriver:

Men tror du man nogensinde bliver sådan rigtig klar?
Og gad vide om det er muligt at gennemgå det hele en gang til uden at gå en lille smule i indvendig panik?!
Jeg er til tider skræmt fra vid og sans, men samtidig håber og beder jeg til at jeg tackler omvæltningen mere cool end første gang og at vi i sidste ende bare tager det hele en dag af gangen og kommer til at nyde det.

Blander mig lige, for nej, jeg tror altid, man vil have dens slags følelser selvom det er nr.2 eller 3 eller 4 (måske ikke hvis man når op på nr.9...). Man står jo hver gang over for noget nyt, for hvordan vil det nu gå i forhold til de andre børn, hvordan bliver barnet, der kommer, hvad bliver man nu udsat for, og var man nu egentlig også klar til en mere? Så lidt panik tror jeg altid, der vil være.

Til gengæld tror jeg, du vil opleve en helt anden ro, når barnet først kommer, end du havde første gang. Ikke over for Stella, for der sker jo meget nyt (i den forstand at du nu har to, der skal have opmærksomhed, og at hun skal finde sin rolle på ny), men i forhold til lillebror, for her er altså bare noget du kan. Du har nemlig lige gjort det en gang, så det hele sidder i fingerspidserne, og du jonglere kækt rundt med lillebror med den ene arm, mens du forhindrer Stella i at falde ned fra reolens øverste hylde med den anden. Jeg syntes ikke, det svære var at få en lille ny (eller to) - det gav bare mere arbejde og mindre tid til den store, og det var der, det var svært. Ikke for at tage modet fra dig... gør jeg nu det? For så husk, at den største gave (nu kommer klicheen) du kan give Stella er hendes lillebror

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.