Til dem der gik over termin før fødslen gik igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

BabyDrømme23

Tak for jeres svar og veestøv  

jeg har tid mandag morgen til samtale/tjek, håber bare der sker noget inden

tænker også der måske er sket noget indvendig da der er to uger i morgen siden jeg var til jm og er aldrig blevet tjekket indvendig endnu. Og jeg har også masser af plukveer, nogle gange mange og nogle gange færre. Men det har jeg haft i flere uger nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Fine_007

BabyDrømme23 skriver:

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

Lige pludselig sker det!

Da jeg var gået 12 dage over tid, mødte kæresten og jeg op på Rigshospitalet til igangsættelse - går ud fra, at de ville sætte mig igang med en pille.
Det blev dog ikke aktuelt, for jeg fik lige pludselig, helt ud af det blå, kraftige veer i venteværelset. Min søn blev født 20 timer senere, 13 dage over termin

Held og lykke med den forstående fødsel!

Anmeld

9. januar 2014

MorTil4<3

BabyDrømme23 skriver:

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

min første gik eg til 42+1 skul ha været sat i gang om morgenen da jeg fødte ham om natten

min anden dreng fødte jeg også 42+0 , og også denne gang skulle jeg ha været sat i gang dagen efter da jeg gik igangs elv

så truslerne var nok til at jeg gik gang ha ha ha

Anmeld

9. januar 2014

yagnes

40+4 her. var også rigtig utålmodig til sidst. startede med smerter fra hofterne og ned i benet. første ve omkring kl 03. og min dejlige søn var ude 20.45

Anmeld

9. januar 2014

SjeBets

Den første kom 42+3 og jeg blev sat igang 42+3

Nummer to kom før termin

og nummer tre kom 41+5, og jeg havde sagt nej tak til igangsættelse 41+3 og skulle tjekkes 41+5 men det gik i gang 41+4 og tøsen kom selv 41+5

Anmeld

9. januar 2014

Bshizzle

BabyDrømme23 skriver:

Jeg gik over begge mine graviditeter 

Første 42+2 (sat igang)

- 3 timer efter igangsættelsen fik jeg veer..fødslen tog 4 timer og 36 min 

Anden gang 42+1 (gik selv i fødsel sammen morgen jeg skulle ha været sat igang). 

- Fødslen tog 46 min 

Men jeg var SÅ utålmodig! 

Var nærmest i panik der hjemme, for ville ikke være alene eller stå i et storcenter 

Anmeld

9. januar 2014

MIWULA

Her gik jeg til uge 42+0 og blev sat igang. Fødte dagen Efter. 

Anmeld

9. januar 2014

HHC88

Havde fået foretaget hindeløsning 41+0 som satte en masse plukkeveer igang.. Det var værst i døgnet efter men der var mange gode plukkeveer lige op til. Pludselig tog de mere til og blev mere regelmæssige en aften, og kl. 05.10 om natten gik vandet.. Fødte 41+2..

Anmeld

10. januar 2014

BabyDrømme23

Glad for at høre det trods alt er mange som mig der går over, så har bedre mod nu på det

men føler lidt en utryghed længere jeg går over, er to uger siden jeg var ved jm sidst. Man skal hele tiden være opmærksom på det hele, mærker man nok liv, kommer der veer nu eller nu osv. 

Anmeld

27. januar 2014

BabyDrømme23

Hej lige en update

jeg blev sat igang aftenen 41+6 og fødte 42+0 mindre end 24 timer fra igangsættelsen blev sat igang med balonkateter. 

Og det blev en DRENG lige som jeg forventede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.