Til dem der gik over termin før fødslen gik igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

MortilElias2010

BabyDrømme23 skriver:

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

Havde termin søndag D. 10 januar, slimproppen gik 4.45 mandag morgen, kl. 10 begyndte de første veer at melde sig og onsdag D. 13. januar kl. 12.32 fødte jeg min Elias 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Ayasmor

BabyDrømme23 skriver:

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

Jeg fødte 41+2. Havde ikke haft nogen som helst optakt til fødslen, overhovedet, før jeg vågnede med veer

Anmeld

9. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg skulle ringe og aftale tid til igangsættelse da jeg var 41+5...

Syntes at plukveerne virkede regelmæssige og lidt stærkere end de plejede... mens jeg sad i telonkø tog jeg tid på hvad jeg troede var plukveer.. og jeps de fulgte fktisk mønsteret de til fødselsforberedelse havde sagt veerne ville gøre...

jeg fik min tid til om onsdagen, og fortalte det med plukveerne og hun sagde at sådan var det nogen gange når det var tæt på så det var kun et godt tegn...

jeg gik igang med dagen, og da vi om aftenen sad og lagde tøj sammen var lillemanden utrolig stille inde i maven i forhold til hvad han plejede... og da jeg fik tænkt over det synes jeg slet ikke han havde hoppet rundt så meget som han plejede at gøre...

Så jeg fik ringet til FG som sagde at vi kunne komme forbi og få kørt en strimmel for at gøre os mere rolige om at alt var ok...

jeg kom op på briksen og på med dimserne til at måle vestyrke og hjerterytme på lillemanden...

da hun kom tilbage kiggede hun lidt overrasket på mig efter at have kigget på strimlen med vestyrke... så sagde hun at hun lige ville undersøge mig indeni og da hun kiggede sagde hun: "ja jeg tænkte det nok, du er 6 cm åben og i fødsel du skal over på fødegangen nu"

Ville blot med dette lange indlæg fortælle dig at det ikke er altid man mærker mere til det og pludselig er man igang

Han er idag 2 år og 3 mdr

Anmeld

9. januar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg havde alt fra kraftige til milde plukveer fra midt i graviditeten til slut.
jeg fødte 40+5 hvor jeg mistede min slim prop dagen før, og der kom plukveer i 2 døgn før jeg fødte, så sov ikke rigtig før fødsel, og var i tvivl igennem hele fødsel om det var rigtige veer eller plukveer, så var kun fordi de sagde jeg var åbnet mig at jeg vidste det. (havde uregelmæssige veer gennem hele fødslen),
Jeg håber da snart at der sker noget, så sender en masse ve-støv din vej!

Anmeld

9. januar 2014

M &.I

BabyDrømme23 skriver:

jeg gik 14 dag over tid og ender med kejsersnit

Anmeld

9. januar 2014

lille-trold

Gik ved alle 3 11 dage over - det var hårdt ved den 3. troede aldrig jeg skulle se ham :-)

Anmeld

9. januar 2014

Frk. Himmelblå

BabyDrømme23 skriver:

Her tredje gang fik jeg løsnet hinder 41+3 kl 13:30...

Havde efterfølgende (stadig) ingen tegn. Om aftenen falder jeg i søvn på sofaen.. Vågner kl. 22:30 med veer.. Min dreng er født kl. 01:30 :-D

Havde ellers nærmest opgivet at føde uden igangsættelse, da jeg netop ingen tegn havde (på nær plukveer, som jeg har haft gennem alle tre graviditeter).

og vestøv til dig

Anmeld

9. januar 2014

Krussedulle

BabyDrømme23 skriver:

Jeg gik til 41+3 før der skete noget. Og jeg fødte 41+4 begge gange jeg gik over

Anmeld

9. januar 2014

Happiness

Jeg gik igang 41+4 og fødte 41+6... Jeg gik igang dagen efter (eller aftenen) jeg havde været til samtalen at gå over tid, og planlægning af dato for igangsættelse... Og dagen før jeg skulle ind til igangsættelse fødte jeg

Og da de tjekkede mig til forsamtalen var jeg HELT lukket, hård og havde en livmoderhals på 4 cm! Så der er sket noget Og hun kunne jo ikke lave hindeløsning eller noget, da der var så slukket. Men tror min stædige søn tænkte, at vi skulle satme ikke bestemme hvornår han skulle ud

Anmeld

9. januar 2014

MHB

Jeg fødte 42+1 efter at have fået taget vandet 42+0 da min krop ikke reagerede på igangsættelsen! Da jeg nåede 41+6 var jeg desperat efter at få ham ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.