Til dem der gik over termin før fødslen gik igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.884 visninger
37 svar
37 synes godt om
9. januar 2014

BabyDrømme23

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Sara.

Jeg fødte første gang uge 41+0.

Anden gang uge 41+5.

Kender utålmodigheden rigtig godt og er spændt på 3. fødsel til juni.

Anmeld

9. januar 2014

bvk

Ved ikke det er det rette sted at spørge men, Ja jeg vil for sjov lige høre om hvor lang tid i gik over termin før fødslen gik igang?

Jeg er førstegangs gravid og 41+0 i dag, synes ikke der er tegn på noget som sådan, og nu er jeg godt nok ved at være utalmodig  

Jeg fik veer 41+4, desværre gik det i stå, så hun var først ude 41+6 med hjælp fra vedrop mv..

Anmeld

9. januar 2014

SHERO

Jeg gik til 41+5, havde ingen tegn overhovedet, skulle ringe til fg om morgenen for at aftale igangsættelse, men mit vand gik 2 timer inden jeg skulle vågne den morgen.

Tiden over tid går bare sååå langsom, håber snart der sker noget

Anmeld

9. januar 2014

justagirl

BabyDrømme23 skriver:

har ikke selv født før men skal jeg om 12 uger.. men nøøj hvor kan jeg godt følge dig.. det må være ulideligt når der ingen ting sker!

krydser for det sker inden på mandag!

Anmeld

9. januar 2014

BabyDrømme23

Tak for jeres svar  

håber også der sker noget inden mandag, da skal jeg til overbåren/ tjek/samtale

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

Første 3 gange 40+4 

4. Ang blev jeg sat i gang 41+0 og fødte dagen efter

og forresten var jeg utålmodig 1. Gang, men 4. Og 2. Gang nød jeg dagene over tid for så havde jeg mere tid med de andre. Især 4. Gang syntes jeg det var fantastisk at jeg fik den uge mere til alle de ting jeg gerne ville med dem (var i sommerferien)

Anmeld

9. januar 2014

BabyDrømme23

bvk skriver:

Jeg fik veer 41+4, desværre gik det i stå, så hun var først ude 41+6 med hjælp fra vedrop mv..

Det lyder ikke så rart ..

Anmeld

9. januar 2014

Maria-s

Jeg fødte 41+5 

Anmeld

9. januar 2014

Bak

BabyDrømme23 skriver:

Jeg fødte 40+6 (førstegangsfødende). Veerne startede ligeså stille som regelmæssig plukveer, som tog til og fra det var rigtige veer til jeg havde født gik der nok ca 10-12 timer. Men fra 4 cm til 10 cm åben gik der kun lidt over en time (!) og hun er født på 12 min presseveer.
Jeg havde ingen tegn til fødsel før de regelmæssige plukveer, der startede efter en omgang "hygge" Så se du bare at komme igang
God fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.