Tælle kalorier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Anonym trådstarter

Annette A skriver:

Ja det gør en kæmpe forskel jo.

Hvis jeg ikke løb måtte jeg også kun indtage 16-1700 kalorier og da jeg var igang med vægttabet var det jo også 500 kalorier mindre end nu. Men det er det gode ved motionen at den giver en råd til lidt ekstra kalorier på kontoen.

Ja oki.. Jeg spiser bare ik min træning som det ser ud lige nu.. Vil gerne ha tabt mig tilstrækkeligt først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Annette A

Anonym skriver:

Ja oki.. Jeg spiser bare ik min træning som det ser ud lige nu.. Vil gerne ha tabt mig tilstrækkeligt først

Det er klart, man skal jo lige tabe sig først. Det gjorde jeg også først. De bedste ønsker med slankeprojektet.

Anmeld

10. januar 2014

FrkZier

Anonym skriver:

Hvis man tæller kallorier er det så lige meget om de kommer fra fedt, kulhydrat eller protein bare man ikke overskrider de kalc man har beregnet man må bruge?

i teorien er det underordnet hvor dine kalorier kommer fra, du ville kunne leve af chokolade og stadig tabe dig såfremt at du indtog MAKS 1200kcal chokolade om dagen (hvis det er 1200kcal der er dit maks) - hvis man så kigger på det rent ernæringsmæssigt ifht. vitaminer, mineraler osv. så er det jo selvfølgelig ikke nogen god ide at leve af chokolade, men hvis man udelukkende kigger på vægttab er det i som sådan ligegyldigt hvad dine kalorier er, bare de ikke overskrider dit daglige maks

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Annette A skriver:

Det er klart, man skal jo lige tabe sig først. Det gjorde jeg også først. De bedste ønsker med slankeprojektet.

Mange tak og tak for hjælpen

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

i teorien er det underordnet hvor dine kalorier kommer fra, du ville kunne leve af chokolade og stadig tabe dig såfremt at du indtog MAKS 1200kcal chokolade om dagen (hvis det er 1200kcal der er dit maks) - hvis man så kigger på det rent ernæringsmæssigt ifht. vitaminer, mineraler osv. så er det jo selvfølgelig ikke nogen god ide at leve af chokolade, men hvis man udelukkende kigger på vægttab er det i som sådan ligegyldigt hvad dine kalorier er, bare de ikke overskrider dit daglige maks

Ha ha nej det er nok ikke det mest ernærings rige mad man kan indtage..

Anmeld

10. januar 2014

Lunae

Anonym skriver:

Hvis man tæller kallorier er det så lige meget om de kommer fra fedt, kulhydrat eller protein bare man ikke overskrider de kalc man har beregnet man må bruge?

Ja, det er fuldstændig ligegyldigt i forhold til vægttab, men det er naturligvis sundest at spise mange grøntsager og mindre af kulhydrater og umættet fedt! Men udfra et vægttabsperspektiv handler det "bare" om at spise færre kcal end du forbrænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.