grinny skriver:
Jeg ved godt ingen kan give mig et svar, andet end, ja en dag!
Hvor ville jeg ønske at den dag snart kommer, at jeg kan vågne uden tårer på mine kinder. Hvor ville jeg ønske jeg kunne finde glæden ved livet igen, men lige nu virker alt bare så trist og mørkt.
For fanden hvor jeg savner ham man! Jeg savner min søn så meget at det er fuldstændig ubeskriveligt. Hver dag går jeg og mærker efter spark indtil det går op for mig at jeg ikke får spark fra ham mere.
Det er svært at forstå at jeg har født ham når jeg ikke har fået ham med hjem, det er som om min hjerne bare ikke vil acceptere at han ikke er i min mave mere.
Han ligger på en kirkegård og hvor er det dog rart at kunne besøge ham, men hvor er det dog også bare røvnederen at besøge sin søn på en kirkegård!
Alt inden i min skriger, det er først nu jeg virkelig er gået i gang med at bearbejde det og det slår hårdt. Jeg har hele tiden tænkt tilbage på den onsdag aften og tænkt, det kan jo ikke være mig, det kan ikke være os det er sket for - men det er det! Det er os der har mistet vores søn, vores førstefødte.
Og så kommer tanken, får vi overhovedet et levende barn? Tør jeg blive gravid igen? Kan det her sker igen?
Tror slet ikke jeg ville kunne overleve hvis det skulle ske for os igen.
Og næste tanke, hvornår passer en ny graviditet ind? Min krop og min hjerne skriger efter at blive gravid med det samme, men min fornuft fortæller mig at det ikke er smart, men kan jeg vente 2 år? Kan jeg virkelig vente på at min elevtid er over som er i juli 2016?
Jeg føler at alt inden i mig er et stort rod. Det er 17 dage siden nu og vi har stadig intet hjælp fået, ingen at snakke med som kan hjælpe os til, måske, at få nogle værktøjer så vi kan få lidt styr på rodet i hovedet.
Mit liv er blevet til et helvede, og det eneste jeg ønsker er at have min søn hos mig

I må have det helt forfærdeligt.. Kan kun forestille mig, hvor ondt det må gøre; og tror ikke engang jeg kan forestille mig hvor ulidelig en smerte det må være.
Jeg ønsker jer virkelig alt det bedste, selvom tiden er røv hård og svær at komme igennem.. Jeg er sikker på i nok skal få det bedre, selvom i altid vil savne ham