Autostol, hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Lenats31

Hej

Vi havde en bagudvendt  Cybex og synes bare slet ikke der var plads til deres ben efter 1 års alderen, så de sidder nærmest med benene om ørerne.

Hvad er din erfaring med det?

Hvis ikke barnet klager over manglende komfort, så er der ingen ko på isen. Lad ham selv sige fra. Skift først når stolen er blevet for lille ifølge instrukserne. Min søn som ses på de billeder i indlægget er faktisk 6 år og 123 cm høj (ca) (Vi har skiftet stol siden til en 15-36 kg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Lenats31

Vi har kigget på en britax two way elite fordi den både kan vende forud og bagud, og jeg vil meget gerne have en bagudvent til Carl. Den kan desværre ikke prøves herhjemme men skal købes i Sverige! Jeg har dog ladet mig fortælle at man kan prøve den hos dem der har autostol.dk så måske skal vi besøge dem så vi kan teste at den kan være i bilen  

i Næstved

Anmeld

8. januar 2014

1990h

tarkoflen skriver:

Vi skal ud og investere i næste størrelse autostol, og jeg aner ikke, hvad vi skal vælge.

Vi har ikke mulighed for isofix, så det skal være en uden dette. Og så kommer vi jo nok ikke udenom at den skal være fremadvendt, men sådan må det så være.

Den Thea skal i er næste skridt efter babyautostolen.

Hvad har l og hvorfor?

vi har maxi-cosi tobi..er suuuper glade for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.