Autostol, hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
22 svar
5 synes godt om
7. januar 2014

tarkoflen

Vi skal ud og investere i næste størrelse autostol, og jeg aner ikke, hvad vi skal vælge.

Vi har ikke mulighed for isofix, så det skal være en uden dette. Og så kommer vi jo nok ikke udenom at den skal være fremadvendt, men sådan må det så være.

Den Thea skal i er næste skridt efter babyautostolen.

Hvad har l og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

tarkoflen

Slet ingen der vil dele erfaringer?

Anmeld

8. januar 2014

Noahmor

tarkoflen skriver:

Vi skal ud og investere i næste størrelse autostol, og jeg aner ikke, hvad vi skal vælge.

Vi har ikke mulighed for isofix, så det skal være en uden dette. Og så kommer vi jo nok ikke udenom at den skal være fremadvendt, men sådan må det så være.

Hvad har l og hvorfor?

Vi har en maxi cosi axiss og er superglade for den. Den kan dreje, så man ikke skal stå inde i bilen og spænde barnet fast. 

Vi købte den i England, så var næsten halv pris ift i Danmark.

Anmeld

8. januar 2014

Kris89

tarkoflen skriver:

Hvad har l og hvorfor?

vi har egentlig arvet en römer

men ender med vi køber en maxi cosi axiss kan bare virkelig se fordelen ved at den kan dreje...

Anmeld

8. januar 2014

MHB

Vi har kigget på en britax two way elite fordi den både kan vende forud og bagud, og jeg vil meget gerne have en bagudvent til Carl. Den kan desværre ikke prøves herhjemme men skal købes i Sverige! Jeg har dog ladet mig fortælle at man kan prøve den hos dem der har autostol.dk så måske skal vi besøge dem så vi kan teste at den kan være i bilen  

Anmeld

8. januar 2014

Autostol.dk

tarkoflen skriver:

Hvad har l og hvorfor?

Hvorfor skal det ikke være en bagudvendt?

Der er plads i langt de fleste biler til en bagudvendt - man skal blot vælge den som passer.

Har i tænkt over om det skal være en stol med mavepude eller med 5-punktsele?

En stol som Römer Due Plus eller Maxi Cosi Tobi er et par gode bud på fremadvendte stole. 

Men overvej lige om ikke det skal være bagudvendt eller en som kan vendes fremad når barnet bliver lidt større som fx Römer Dualfix.

Anmeld

8. januar 2014

MHB

Autostol.dk skriver:

Hvorfor skal det ikke være en bagudvendt?

Der er plads i langt de fleste biler til en bagudvendt - man skal blot vælge den som passer.

Har i tænkt over om det skal være en stol med mavepude eller med 5-punktsele?

En stol som Römer Due Plus eller Maxi Cosi Tobi er et par gode bud på fremadvendte stole. 

Men overvej lige om ikke det skal være bagudvendt eller en som kan vendes fremad når barnet bliver lidt større som fx Römer Dualfix.

Undskyld jeg lige udnytter din tråd Tarkoflen 

Vi vil meget gerne have en stol der kan være både fremadvent og bagudvent! Hvilke vil du anbefale? Vi har ikke isofix i bilen! Jeg har mest kigget på Britax Two-Way elite... 

Anmeld

8. januar 2014

tarkoflen

MHB skriver:

Undskyld jeg lige udnytter din tråd Tarkoflen 

Vi vil meget gerne have en stol der kan være både fremadvent og bagudvent! Hvilke vil du anbefale? Vi har ikke isofix i bilen! Jeg har mest kigget på Britax Two-Way elite... 

Det er helt ok Maja vi er også interesseret i at få en bagudvendt stol, som kan ændres

Hvor ligger autostol.dk?

Anmeld

8. januar 2014

MHB

tarkoflen skriver:

Det er helt ok Maja vi er også interesseret i at få en bagudvendt stol, som kan ændres

Hvor ligger autostol.dk?

Det er en der hedder Lena der har skrevet derinde at man kan prøve den hos hende! Har lige prøvet at spørger hvor det lige er henne af i landet 

Anmeld

8. januar 2014

tarkoflen

MHB skriver:

Det er en der hedder Lena der har skrevet derinde at man kan prøve den hos hende! Har lige prøvet at spørger hvor det lige er henne af i landet 

Det kunne være fedt, hvis det lå i nærheden af Århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.