Hun prøver at tage hans barn!!! (Meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

er mor's stedfar stadig en del af mormors liv egentlig?

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på... Det vil jeg lige høre ham om... Men det håber jeg (og på en anden måde overhovedet ikke) for hvis han er, så er den her skid jo nemt slået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Og når han er på lavindkomst som jeg går udfra han er når han ikke kan arbejde?

Så er han berettiget til fri proces og skal altså ikke betale for en advokat.

Han kan evt kontakte den nærmeste advokatrådgivning hvor han kan få råd og hjælp ganske gratis .

Ej det lyder da super, det vil jeg sige til ham! Tusind tak, det er jo en rigtig stor hjælp for ham

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

I.M skriver:

stakkels pige, i fremtid kommer hun til at hade sin mor. 

Ja, hun har jo ikke en jordisk chance for selv at slå bremserne i nu... Hendes far er en vidunderlig og kærlig fyr, der selv har passet rigtig godt på hans små søskende og har stor erfaring med alt det der skal til med småbørn... Så håber at det også kan få det til at vende lidt til hans fordel

Anmeld

7. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på... Det vil jeg lige høre ham om... Men det håber jeg (og på en anden måde overhovedet ikke) for hvis han er, så er den her skid jo nemt slået...

HMmm det er IKKE en selvfølge at det er det, selvom han er... men det skal i ha undersøgt.... gud forbyde der skete noget med barnet..(ikke at jeg siger der gør, men jeg ville IKKE satse og ha mit barn i nærheden)

Anmeld

7. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Tror du så de vil give ham lov til at møde op?

Det er nogle rigtigt dejlige råd du giver, er virkelig glad for at folk vil hjælpe, for jeg synes virkelig det er så tarvligt af hende og så håbløst for ham

Nej, det tror jeg egentligt ikke, tror ikke de kan gøre så meget før de kommer derind, men hvis han allerede nu melder ud at hun prøver at ødelægge deres samvær, så kan det være de kan guide ham allerede nu, hvertfald bare så han kommer godt fra start...

Og så skal han kontakte foreningen FAR, de kan sikkert også hjælpe

Anmeld

7. januar 2014

M &.I

Ja, hun har jo ikke en jordisk chance for selv at slå bremserne i nu... Hendes far er en vidunderlig og kærlig fyr, der selv har passet rigtig godt på hans små søskende og har stor erfaring med alt det der skal til med småbørn... Så håber at det også kan få det til at vende lidt til hans fordel

ja , det også synd for ham håber han ser sin datter det meget vigtigt, for at være ærlig alle børn elsker at se deres far. det meget vigtigt. hun kommer til at fortryder når deres datter bliver stor og spørge efter sin far. jeg vil aldrig gøre det mod min søn. 

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

HMmm det er IKKE en selvfølge at det er det, selvom han er... men det skal i ha undersøgt.... gud forbyde der skete noget med barnet..(ikke at jeg siger der gør, men jeg ville IKKE satse og ha mit barn i nærheden)

Uuugh, har lige fået at vide at det var hendes egen far , jeg har bare misforstået som at det var hendes stedfar.... Ikke fordi det sagen hverken værre eller bedre, men faren er ikke hendes liv mere (heldigvis)

Anmeld

7. januar 2014

fisken123

hvis jeg var ham havde jeg ringet til dagpleje kontorert og spurgt hvor hun går i dp det har han rat til at vide og derefter ringe til den dagplejer og fortælle hvordan det hele hang sammen og spørger om man må komme en times tid og være sammen med dattern

Anmeld

7. januar 2014

stjernehimmel

fisken123 skriver:

hvis jeg var ham havde jeg ringet til dagpleje kontorert og spurgt hvor hun går i dp det har han rat til at vide og derefter ringe til den dagplejer og fortælle hvordan det hele hang sammen og spørger om man må komme en times tid og være sammen med dattern

nemlig.. moderen skal give besked om ALT mht ændringer osv.... 

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Nej, det tror jeg egentligt ikke, tror ikke de kan gøre så meget før de kommer derind, men hvis han allerede nu melder ud at hun prøver at ødelægge deres samvær, så kan det være de kan guide ham allerede nu, hvertfald bare så han kommer godt fra start...

Og så skal han kontakte foreningen FAR, de kan sikkert også hjælpe

usind tak, det vil jeg bede ham om, har lige snakket med ham og bedt ham om at kontakte en advokat i morgen... Det vidste han ikke at han kunne... Han er fuldstændig slået ud og al glæde fra hans stemme er bare forsvundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.