Voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Clisolka

Francisca skriver:

Ja så kan jeg godt se det hehe

Hihi han er kun 16 uger, så han er ikke så gammel endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Francisca skriver:

Men voksiposen er vel også temperatur regulerende når det er uld dynen er lavet af?

ja, altså det er i hvertfald det de sælger den på men jeg kender mange der ikk bruger overtøj i den da det bliver alt for varmt også selvom det er uld og det burde regulere, men det er jo egentlig også det smarte ved den, altså at man ikk skal pakke dem ind i dragter, futter, osv for  hvis man alligevel gør det, så ville en dyne være nok (i hvertfald for vores dreng)

har ik selv voksi, men sleebee og den er ligeså varm og dejlig og fuldstændig samme princip, bare med 2 dyner i der kan knappes sammen (1 om sommeren, 2dyner om vinteren) og så er det dun i stedet for uld

Anmeld

6. januar 2014

Francisca

modesty skriver:

Jeg havde voksi til mit oktoberbarn og elskede den. Han havde intet overtøj på, bare sit almindelige bomuldstøj og så selvfølgelig hue og vanter.

En nævner at det er bart omkring halsen - det var intet problem hos os. Der bliver så varmt i posen at den nærmest fungerer som en skorsten - varmen siver op fra posen og der bliver også varmt omkring babys hals nede i barnevognen. 

I de allerkoldeste dage (vi snakker måske sammenlagt en uge) havde han en uldcardigan på også. Hvis jeg gav ham uldfutter på nede i posen, blev hans fødder mega varme og klamme.

Jamen ville elske at slippe for alt det overtøj også når man skal indenfor og barnet så sover

Anmeld

6. januar 2014

Kris89

Francisca skriver:

Begge dyner i? Og det ikke for varmt?

ikke når han kun er i alm tøj - en langarmet body, et par bukser og et par strømper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.