Voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
23 svar
2 synes godt om
6. januar 2014

Francisca

Er der nogle som har erfaringer med voksipose?

Hvor varme er de ?
Hvor meget tøj behøver barnet på når de ligger i den?
Andre ting?

Vi brugte lift til vores datter da hun er fra maj måned af og vi syntes lift fungerede bedst. Men nu har vi fundet ud af vi venter os igen og bebs kommer til september. Så tænker jeg at en voksipose ville være perfekt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Aluka

Jeg fødte min søn i september, og har arvet min søster voksipose. Min søster som fødte i oktober sidste år sværgede til den, og brugte aldrig lift.

Jeg synes den var genial i starten. Ideen er at barnet ikke behøver at have overtøj på, andet end en hue og vanter, hvis hænderne ligger oppe ved hovedet, og ellers bare det tøj de har på inde.

Her til vinter synes jeg den er for svær at putte op omkring halsen og bryder mig derfor ikke rigtig om at lægge ham i den og bruger i stedet lift ed dyne og tæppe (Og så har han dragt på over tøj selvfølgelig)

Men det er jo nok, hvad man selv føler for

Anmeld

6. januar 2014

Bak

Francisca skriver:

Hvor varme er de ?
Andre ting?

Vi brugte lift til vores datter da hun er fra maj måned af og vi syntes lift fungerede bedst. Men nu har vi fundet ud af vi venter os igen og bebs kommer til september. Så tænker jeg at en voksipose ville være perfekt ?

Det er klart den bedste investering vi har gjort (efter barnevognen selvfølgelig). Vi har et septemberbarn, og det var helt perfekt med voksiposen.

En ulddragt, hue og vanter er det eneste, man behøver til en lille bebs. Man kan lukke voksi'en godt til, så det kun er hoved og hænder, der stikker frem

Anmeld

6. januar 2014

Francisca

Aluka skriver:

Jeg fødte min søn i september, og har arvet min søster voksipose. Min søster som fødte i oktober sidste år sværgede til den, og brugte aldrig lift.

Jeg synes den var genial i starten. Ideen er at barnet ikke behøver at have overtøj på, andet end en hue og vanter, hvis hænderne ligger oppe ved hovedet, og ellers bare det tøj de har på inde.

Her til vinter synes jeg den er for svær at putte op omkring halsen og bryder mig derfor ikke rigtig om at lægge ham i den og bruger i stedet lift ed dyne og tæppe (Og så har han dragt på over tøj selvfølgelig)

Men det er jo nok, hvad man selv føler for

Okay så kunne jeg godt købe en har jo stadig lift fra vores datter som kan bruges

Ved du om den kan være i en emmaljunga City bag evt?

Vi har Odder zip som også skal genbruges til nr.2

Men overvejer en City bag til vores nitro klapvogn som shoppe vogn og der kunne det jo være fedt den kunne komme ned i

Anmeld

6. januar 2014

Francisca

Bak skriver:

Det er klart den bedste investering vi har gjort (efter barnevognen selvfølgelig). Vi har et septemberbarn, og det var helt perfekt med voksiposen.

En ulddragt, hue og vanter er det eneste, man behøver til en lille bebs. Man kan lukke voksi'en godt til, så det kun er hoved og hænder, der stikker frem

Tror også vi køber en

Men ulddragten vil du først bruge når det bliver mere koldt og vintervejr nede i voksiposen ikk?

Anmeld

6. januar 2014

Aluka

Francisca skriver:

Okay så kunne jeg godt købe en har jo stadig lift fra vores datter som kan bruges

Ved du om den kan være i en emmaljunga City bag evt?

Vi har Odder zip som også skal genbruges til nr.2

Men overvejer en City bag til vores nitro klapvogn som shoppe vogn og der kunne det jo være fedt den kunne komme ned i

Nej det ved jeg ikke. Men kender flere der har brugt den i klapvogn i hvert fald. Inden at børnene kunne sidde selv, fordi det er nemmere at ha klapvogn end barnevogn med i bil.

Og så er den ærlig talt også en smule mere handy, at slæbe rundt på end en lift, som jeg synes er SÅ træls at gå med!!

Anmeld

6. januar 2014

Annemette07

Francisca skriver:

Hvor varme er de ?
Andre ting?

Jeg har en dreng fra oktober '13 og han sover kun med en lidt tyk trøje på også hue og vanter. Ellers bare enten body og strømpebukser el. Bukser på og han har det fint varmt :-)

Anmeld

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes det lyder lidt vildt, har flere gange læst at folk putter bebs i dragt OG voksi/sleebee. Min dreng ville koge over  han sover i sleebee hele året, om vinteren har han fleecetrøje, hue og vanter på i den. Trøjen er kun fordi han har armene over hovedet og ellers ville blive kold dér.

resten af året har han alm tøj på. I de varmere forårs/sommer måneder har han bare sovet i body i den.  

Anmeld

6. januar 2014

Francisca

Aluka skriver:

Nej det ved jeg ikke. Men kender flere der har brugt den i klapvogn i hvert fald. Inden at børnene kunne sidde selv, fordi det er nemmere at ha klapvogn end barnevogn med i bil.

Og så er den ærlig talt også en smule mere handy, at slæbe rundt på end en lift, som jeg synes er SÅ træls at gå med!!

Ja liften er pæn tung og uhandy :/

Anmeld

6. januar 2014

Francisca

Annemette07 skriver:

Jeg har en dreng fra oktober '13 og han sover kun med en lidt tyk trøje på også hue og vanter. Ellers bare enten body og strømpebukser el. Bukser på og han har det fint varmt :-)

Så tror jeg vi køber en voksi pose. Det ville være skønt at slippe for at komme baby i alt for meget overtøj når man skal ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.