Hjæp til hurtigt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

MarianneRubi

Fru Ebied skriver:

Vi skal også på Dronninglund i Marts. Jeg skal dog tabe mig 20 kilo. 

Så hvis du finder en lynkur - så vend endelig tilbage til mig.

Pøj pøj

Jeg fandt ingen lyn kur 

men tog den hårde vej 

motion  og kost omlægning ��

kun slik og fastfood max 1 gang om ugen 

kun sodavand i light eller zero 

spiser alm dog tilføjer jeg grønsager  

gjorde jeg aldrig før 

røre knap nok Hvidt brød 

nu har jeg i alt smidt 12,6 siden juli 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Fru Ebied

MarianneRubi skriver:

Jeg fandt ingen lyn kur 

men tog den hårde vej 

motion  og kost omlægning ��

kun slik og fastfood max 1 gang om ugen 

kun sodavand i light eller zero 

spiser alm dog tilføjer jeg grønsager  

gjorde jeg aldrig før 

røre knap nok Hvidt brød 

nu har jeg i alt smidt 12,6 siden juli 

Ej hvor er du sej! Stort tillykke. 

Når du spiser slik, er det så en lille smule,  eller slår du dig løs?

Hvad motion dyrker du? 

Anmeld

10. december 2014

Lotus86

Jeg har prøvet en million forskellige  ting, men det eneste der virkelig har hjulpet,  var da jeg startede hos diætist enheden. Jeg har tabt 6.5 kg. på 2 måneder, og det er endda  uden motion, og så har det på ingen måde været svært, der har stadig vært plads til hygge ting Det kostede 1600 kr. For 4 konsultationer og en personlig kostplan, samt måling og vejning.  Hvis man er medlem af Danmark får man lidt tilskud. 

Anmeld

11. december 2014

MarianneRubi

Fru Ebied skriver:

Ej hvor er du sej! Stort tillykke. 

Når du spiser slik, er det så en lille smule,  eller slår du dig løs?

Hvad motion dyrker du? 

Tak 

jeg slår mig løs i chokolade vingummi og chips, men sjældent jeg har den vildt store lyst når det kommer til stykket . Men kun den ene gang om ugen jeg gør det  

jeg blev via min kommune sat i et forløb på 6 uger 

startede med 20 min på cyklen i okay tempo og ingen pauser! 2 gange om ugen for efter bare at styrke træne i en time 

det gjorde underværker 

nu er jeg flyttet og skal ud og se hva de har af muligheder, men nu sætter jeg hunden i snoren også traver vi 5 km mindst! Aldrig under helst over  og ellers efter jeg er flyttet og stadig står i byggerod ja så sidder keg knap nok stille jeg laver noget det meste af dagen 

også har jeg ikke drukket alkohol i 3 måneder 

nu her i december har der været 2 druk turer og så var det det, vi skal starte fertilitetsbehandling i februar så derfor slut med alkohol det ikke godt for det samt de sidste 1,3 kg jeg skal nå og smide endnu 

jeg skal skærer ned på mit cola forbrug, det er light men højt og det er smæk fyldt med koffein jo også skal jeg nedsætte mit rygning faktisk helst stoppe, og jeg har altid sagt at når jeg står med en positiv graviditets test så sku jeg stoppe men ka lige så godt starte  nu og gøre mine chancer for et resultat bedre end ved bare at skære ned

så ja nu har jeg mere at skal sætte fokus på udover de sidste kg hehe men en ting af gangen og vægten var vigtigst nu er smøgerne 2 priotet 

Anmeld

11. december 2014

MarianneRubi

Lotus86 skriver:

Jeg har prøvet en million forskellige  ting, men det eneste der virkelig har hjulpet,  var da jeg startede hos diætist enheden. Jeg har tabt 6.5 kg. på 2 måneder, og det er endda  uden motion, og så har det på ingen måde været svært, der har stadig vært plads til hygge ting Det kostede 1600 kr. For 4 konsultationer og en personlig kostplan, samt måling og vejning.  Hvis man er medlem af Danmark får man lidt tilskud. 

Alt det jeg selv har gjort har kun hjulpet bare ved at ændre livsstil 

Der hvor jeg boede tidligere kunne jeg gratis gå til diætist et tilbud fra kommunen igennem deres sundheds center 

jeg tog derned for at se om jeg var på rette spor og hun sagde jeg var ret godt på vej og egentlig ikke kunne bidrage med andet end ideer til mad opskrifter og hvordan jeg ka få de forskellige ting som fisk i ugen fordi jeg ikke kan fordrage det så det var lige det eneste hun kunne være behjælpelig med 

men diætist er vejen frem i stedet for kur og piller , diætister sætter netop fokus på en livsstilsændring 

og du er hvertfald et resultat på at det er vejen frem  og super flot tab på så kort tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.