Fru Ebied skriver:
Ej hvor er du sej! Stort tillykke.
Når du spiser slik, er det så en lille smule, eller slår du dig løs?
Hvad motion dyrker du?
Tak 
jeg slår mig løs i chokolade vingummi og chips, men sjældent jeg har den vildt store lyst når det kommer til stykket . Men kun den ene gang om ugen jeg gør det
jeg blev via min kommune sat i et forløb på 6 uger
startede med 20 min på cyklen i okay tempo og ingen pauser! 2 gange om ugen for efter bare at styrke træne i en time
det gjorde underværker
nu er jeg flyttet og skal ud og se hva de har af muligheder, men nu sætter jeg hunden i snoren også traver vi 5 km mindst! Aldrig under helst over
og ellers efter jeg er flyttet og stadig står i byggerod ja så sidder keg knap nok stille jeg laver noget det meste af dagen
også har jeg ikke drukket alkohol i 3 måneder
nu her i december har der været 2 druk turer og så var det det, vi skal starte fertilitetsbehandling i februar så derfor slut med alkohol det ikke godt for det samt de sidste 1,3 kg jeg skal nå og smide endnu
jeg skal skærer ned på mit cola forbrug, det er light men højt og det er smæk fyldt med koffein jo også skal jeg nedsætte mit rygning faktisk helst stoppe, og jeg har altid sagt at når jeg står med en positiv graviditets test så sku jeg stoppe men ka lige så godt starte nu og gøre mine chancer for et resultat bedre end ved bare at skære ned
så ja nu har jeg mere at skal sætte fokus på udover de sidste kg hehe men en ting af gangen og vægten var vigtigst nu er smøgerne 2 priotet 
Anmeld