Hjæp til hurtigt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2014

Sajida2006

Rigtig godt gået med de 11 kilo ekstra. Er selv gået igennem et stærre vægttab så ved hvor sindsyg svært det kan være, og der findes desværre ingen mirakelkur, det handler om at ændre sin livsstil, el kan man ligeså godt droppe det, for droppermanu den stil man kører mens du taber sig så tager man jo bare det hele på igen og det ville være mega ufedt, man skal holde fast i de gode vanerselvom man er færdig med at tabe sig, med plads til at skeje ud en gang i mellem self 

Er du kommet i behandling så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Sajida2006

Desuden vil jeg anbefale dig at starte op til noget træning og få en proffesionel vejleder til at hjælpe dig udenom skaderne, specielt i ryggen kan det hjælpe utrolig meget at træne, havde selv problemer med knæene grundet gigt, og ja det gør skide ondt men efter 14 dage så er man virkelig som født på ny, træning er seriøst det bedste ❤️

Anmeld

2. december 2014

MarianneRubi

Sajida2006 skriver:

Desuden vil jeg anbefale dig at starte op til noget træning og få en proffesionel vejleder til at hjælpe dig udenom skaderne, specielt i ryggen kan det hjælpe utrolig meget at træne, havde selv problemer med knæene grundet gigt, og ja det gør skide ondt men efter 14 dage så er man virkelig som født på ny, træning er seriøst det bedste ❤️

Jeg kan først opstarte behandling i starten af det nye år men det er helt fantastisk så har jeg noget at se frem til

vi er lige flyttet og startet en ny tilværelse og med at sku i gang med behandling næste år jamen ja så er det som om man får en ny chance i livet ��

nu torsdag skal vi på klinikken for at blive oplært i medicinering osv glæder mig sygt 

men nu får jeg mens om et par dage og det har betydet masser af væske i kroppen og derfor er vægten lige smuttet 2 kg op  men det gør den hver gang møg træls men jeg ved det sker :/ 

da jeg trænede her for nogle uger tilbage inden jeg flyttede fik jeg mit eget personlige program af min fys som vi trænede så det super fedt 

nu skal jeg så bare finde et sted at træne hernede ��

Anmeld

2. december 2014

Mami

Min kæreste og jeg bruger opskrifter fra hjerteforeningen, det er super lækkert og vi har da hver især tabt 10 og 15 kilo, min kæreste havde for højt kolesterol og det er faldet

under kategorien "mad til rigtige mænd" finder du sådan traditionelt dansk mad syntes jeg men der er simpelthen så mange lækre hvis man kigger godt rundt på siden.

jeg handler så også daglig varer hjemmefra, så bliver man ikke fristet over evne i super markedet. 

Anmeld

4. december 2014

MarianneRubi

Mami skriver:

Min kæreste og jeg bruger opskrifter fra hjerteforeningen, det er super lækkert og vi har da hver især tabt 10 og 15 kilo, min kæreste havde for højt kolesterol og det er faldet

under kategorien "mad til rigtige mænd" finder du sådan traditionelt dansk mad syntes jeg men der er simpelthen så mange lækre hvis man kigger godt rundt på siden.

jeg handler så også daglig varer hjemmefra, så bliver man ikke fristet over evne i super markedet. 

Tak for rådene 

hvor lang tid er det vægttab så over ? 

Og tak for ideen med at bestille sine varer hjemmefra den var faktisk god

selvom jeg er af den type der gerne vil se mine varer inden jeg køber dem 

Anmeld

4. december 2014

Mami

MarianneRubi skriver:

Tak for rådene 

hvor lang tid er det vægttab så over ? 

Og tak for ideen med at bestille sine varer hjemmefra den var faktisk god

selvom jeg er af den type der gerne vil se mine varer inden jeg køber dem 

På 3 mdr så det går jævn fremad. 

Sådan var jeg også, men jeg aldrig fået en klam varer, altid lækre friske råvarer og et stort udvalg jeg glæder mig ligefrem til ta handle ind 

Anmeld

6. december 2014

MarianneRubi

Mami skriver:

På 3 mdr så det går jævn fremad. 

Sådan var jeg også, men jeg aldrig fået en klam varer, altid lækre friske råvarer og et stort udvalg jeg glæder mig ligefrem til ta handle ind 

Det lyder jo super fantastisk det hele 

det vil jeg da klart overveje tak for de gode råd

Anmeld

6. december 2014

Røverdatter

"Den sidste slankekur" - prøv at søg på den. En homøopatisk kur, som du netop nu kan få til 500,- under normalprisen (inkluderer kostprogram, og personlig vejledning - kvinden som har "oprettet" kuren er dansker)...

Jeg har set mange anbefalinger af denne kur, da den kun varer 5 uger, og man har fuld returret, hvis man ikke mener at man har fået noget ud af det (dvs ikke tabt sig). Mener den koster 1000 kr eller 1500

Anmeld

6. december 2014

Isabella_mor

MarianneRubi skriver:

Heeej søde mennesker

Jeg står i den situation at vi i marts skal til vores første samtale på Dronninglundfertilitets klinik.
Jeg ved på forhånd at der er nogle KG der skal tabes inden da, nemlig 10% af min kropsvægt. Jeg mangler 1,5kg for at ha opnået dette
Meeeen jeg vil så gerne smide 8Kg, så min BMI er under 30 , og vi måske hurtigere kan komme i gang med behandlingerne

Men ja det her er nok i den sundeste måde, og jeg er virkelig DESPERAT nu!!

Men nogle der sidder med mirakel kure/diæter?
Hvor det bare vælter af en ?

Det jeg har gjort indtil nu, er jeg bevæger mig mere, ved at gå eller cykle, og jeg har reduceret mit indtag af mad.

Jeg er MEGET kræsen , der er dog nået grønt jeg kan spise. Der er meget lidt af bevægelse jeg kan holde til, da jeg har rygskade og skader i begge knæer

Nogle der kan hjælpe den desperate her ?

BTW godt Nytår

på netflix er der en dokumentar der hedder Fat, Sick and nearly dead. 

kort og godt handler den om en mand der har en kronisk sygdom (kronisk nældefeber) men han er også overvægtig grundet forkert føde. han beslutter sig at gå på juicekur i 60 dage.. altså hvor han udelukkende indtager juice som han selv laver (i en juicemaker) af grøntsager og frugt. han taber sig forbløffende hurtigt på de 60 dage... 

den vil jeg anbefale dig at se.. det kunne være det kunne inspirere dig.. i stedet for at skulle prøve alle mulige åndssvage diæter, piller og whatnot..

Anmeld

7. december 2014

Fru Ebied

MarianneRubi skriver:

Heeej søde mennesker

Jeg står i den situation at vi i marts skal til vores første samtale på Dronninglundfertilitets klinik.
Jeg ved på forhånd at der er nogle KG der skal tabes inden da, nemlig 10% af min kropsvægt. Jeg mangler 1,5kg for at ha opnået dette
Meeeen jeg vil så gerne smide 8Kg, så min BMI er under 30 , og vi måske hurtigere kan komme i gang med behandlingerne

Men ja det her er nok i den sundeste måde, og jeg er virkelig DESPERAT nu!!

Men nogle der sidder med mirakel kure/diæter?
Hvor det bare vælter af en ?

Det jeg har gjort indtil nu, er jeg bevæger mig mere, ved at gå eller cykle, og jeg har reduceret mit indtag af mad.

Jeg er MEGET kræsen , der er dog nået grønt jeg kan spise. Der er meget lidt af bevægelse jeg kan holde til, da jeg har rygskade og skader i begge knæer

Nogle der kan hjælpe den desperate her ?

BTW godt Nytår

Vi skal også på Dronninglund i Marts. Jeg skal dog tabe mig 20 kilo. 

Så hvis du finder en lynkur - så vend endelig tilbage til mig.

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.