Sajida2006 skriver:
Desuden vil jeg anbefale dig at starte op til noget træning og få en proffesionel vejleder til at hjælpe dig udenom skaderne, specielt i ryggen kan det hjælpe utrolig meget at træne, havde selv problemer med knæene grundet gigt, og ja det gør skide ondt men efter 14 dage så er man virkelig som født på ny, træning er seriøst det bedste ❤️
Jeg kan først opstarte behandling i starten af det nye år men det er helt fantastisk så har jeg noget at se frem til
vi er lige flyttet og startet en ny tilværelse og med at sku i gang med behandling næste år jamen ja så er det som om man får en ny chance i livet
nu torsdag skal vi på klinikken for at blive oplært i medicinering osv glæder mig sygt
men nu får jeg mens om et par dage og det har betydet masser af væske i kroppen og derfor er vægten lige smuttet 2 kg op men det gør den hver gang møg træls men jeg ved det sker :/
da jeg trænede her for nogle uger tilbage inden jeg flyttede fik jeg mit eget personlige program af min fys som vi trænede så det super fedt
nu skal jeg så bare finde et sted at træne hernede
Anmeld