Hjæp til hurtigt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.084 visninger
35 svar
23 synes godt om
5. januar 2014

MarianneRubi

Heeej søde mennesker

Jeg står i den situation at vi i marts skal til vores første samtale på Dronninglundfertilitets klinik.
Jeg ved på forhånd at der er nogle KG der skal tabes inden da, nemlig 10% af min kropsvægt. Jeg mangler 1,5kg for at ha opnået dette
Meeeen jeg vil så gerne smide 8Kg, så min BMI er under 30 , og vi måske hurtigere kan komme i gang med behandlingerne

Men ja det her er nok i den sundeste måde, og jeg er virkelig DESPERAT nu!!

Men nogle der sidder med mirakel kure/diæter?
Hvor det bare vælter af en ?

Det jeg har gjort indtil nu, er jeg bevæger mig mere, ved at gå eller cykle, og jeg har reduceret mit indtag af mad.

Jeg er MEGET kræsen , der er dog nået grønt jeg kan spise. Der er meget lidt af bevægelse jeg kan holde til, da jeg har rygskade og skader i begge knæer

Nogle der kan hjælpe den desperate her ?

BTW godt Nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Kildebakken

Hvad med at konsultere en diætist, som kan tage højde for din kræsenhed og fokusere på graviditets ønsket? 

Anmeld

5. januar 2014

MarianneRubi

Kildebakken skriver:

Hvad med at konsultere en diætist, som kan tage højde for din kræsenhed og fokusere på graviditets ønsket? 

Det havde jeg slet ikk tænkt?

Det kunne da være en mulighed, men diætister koster det ikke penge at gå der?

Jeg husker engang jeg gik ned i noget der hedder Súndby og så længe på det tidspunkt min BMI var under 31 ku de hjælpe mig, var det over så sku jeg til de danske vægtkonsulenter, det prøvede jeg med kæresten, og det gør jeg ALDRIG igen

Men tak for tippet det vil jeg da undersøge

Anmeld

5. januar 2014

Papillon

MarianneRubi skriver:

Det havde jeg slet ikk tænkt?

Det kunne da være en mulighed, men diætister koster det ikke penge at gå der?

Jeg husker engang jeg gik ned i noget der hedder Súndby og så længe på det tidspunkt min BMI var under 31 ku de hjælpe mig, var det over så sku jeg til de danske vægtkonsulenter, det prøvede jeg med kæresten, og det gør jeg ALDRIG igen

Men tak for tippet det vil jeg da undersøge

Jeg mener, at hvis du kan blive henvist til diætist af din læge, kan du få noget tilskud. Ved dog ikke, om det går igennem sygeforsikring Danmark, eller også gælder for ikke-medlemmer

Jeg vil klart anbefale madlog til at få styr på kalorieindtaget. Det kan selvfølgelig være, at du allerede er i underskud, og dermed taber dig, men det kan bare være rart at føle, at man har helt styr på det. Jeg har selv tabt 15-20 kg i sin tid på den måde. For helt ærligt findes der ingen mirakelkur, indtager du mindre, end du forbrænder, taber du dig

Anmeld

5. januar 2014

MarianneRubi

Papillon skriver:

Jeg mener, at hvis du kan blive henvist til diætist af din læge, kan du få noget tilskud. Ved dog ikke, om det går igennem sygeforsikring Danmark, eller også gælder for ikke-medlemmer

Jeg vil klart anbefale madlog til at få styr på kalorieindtaget. Det kan selvfølgelig være, at du allerede er i underskud, og dermed taber dig, men det kan bare være rart at føle, at man har helt styr på det. Jeg har selv tabt 15-20 kg i sin tid på den måde. For helt ærligt findes der ingen mirakelkur, indtager du mindre, end du forbrænder, taber du dig

Jeg har prøvet shape up for 4 mdr siden.
Men hold nu op alt det her med at skal indskrive hvad jeg indtager og bevæger mig det magter jeg slet ikke..

Alt det her med at veje sin mad og sådan, det duer slet slet ikke til mig, det har jeg på ingen måde tid, lyst og overskud til :/

Anmeld

5. januar 2014

Papillon

MarianneRubi skriver:

Jeg har prøvet shape up for 4 mdr siden.
Men hold nu op alt det her med at skal indskrive hvad jeg indtager og bevæger mig det magter jeg slet ikke..

Alt det her med at veje sin mad og sådan, det duer slet slet ikke til mig, det har jeg på ingen måde tid, lyst og overskud til :/

Helt i orden Vi fungerer forskelligt, for mig fungerer det bare bedst med al den kontrol. Håber snart du finder det helt rigtige for dig, så du kan opnå dit mål!

Anmeld

5. januar 2014

MarianneRubi

Papillon skriver:

Helt i orden Vi fungerer forskelligt, for mig fungerer det bare bedst med al den kontrol. Håber snart du finder det helt rigtige for dig, så du kan opnå dit mål!

Lige præcis med forskellighed

Men mange tak, det håber jeg også at jeg gør

Anmeld

5. januar 2014

Fru Ebied

Altså for mig fungerer weightwatchers helt fantastisk.

Du kan spise alt du vil, sågar leve af slik og chokolade, blot du ikke uoverskridelig dine points!

Jeg tabte 8 kilo på 5 uger her i Sep/Okt. Og de har holdt sig væk indtil videre.  

Jeg skal igang igen imorgen.

Anmeld

5. januar 2014

MarianneRubi

Fru Ebied skriver:

Altså for mig fungerer weightwatchers helt fantastisk.

Du kan spise alt du vil, sågar leve af slik og chokolade, blot du ikke uoverskridelig dine points!

Jeg tabte 8 kilo på 5 uger her i Sep/Okt. Og de har holdt sig væk indtil videre.  

Jeg skal igang igen imorgen.

Okay det lyder faktisk vildt,

Men er den ikke ligesom shape up ?

Du spiser hvad du plejer, men skriver ind hvad du spiser og hvad du laver, du skal bare holde dig under et vis antal kalorier

Anmeld

5. januar 2014

Fru Ebied

Jeg kender desværre ikke den omtalte kur, så jeg må være dig svar skyldig, desværre.

WW hjælper mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.