Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det var mit vand der var gået (se evt min update her i tråden).. Jeg skal vidst også sættes igang.. Hvordan blev du sat igang??
Det var mit vand der var gået (se evt min update her i tråden)..
Jeg skal vidst også sættes igang.. Hvordan blev du sat igang??
Spændende! Så skal du jo møde dit barn lige om lidt.
Jeg fik bare en kapsel jeg skulle sluge og så fik jeg langsomt veer efter 5 kvarter.
emmagirl skriver: Hvor spændende! Rigtig god fødsel!
Hvor spændende! Rigtig god fødsel!
Tak
Joyce1986 skriver: Rigtig god fødsel Inden længe har du en guldklump i dine arme ..
Rigtig god fødsel Inden længe har du en guldklump i dine arme ..
VråJepsen skriver: Ja det kunne godt tyde på i snart har jeres guldklump i armene! :-) Rigtig meget held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel, glæder mig til at se vidunderet! :-)
Ja det kunne godt tyde på i snart har jeres guldklump i armene! :-) Rigtig meget held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel, glæder mig til at se vidunderet! :-)
Jo tak er spændt og nervøs på samme tid
Maria&Lukas skriver: Da mit også bare sev, startede de med at prikke hul så det hele bare flød. Også begyndte veerne at tage mere til
Da mit også bare sev, startede de med at prikke hul så det hele bare flød. Også begyndte veerne at tage mere til
Okay, de prøvede at massere livmodermunden, tror jeg det hed, for at sætte lidt gang i det...
Lader til jeg er begyndt at få veer nu..
RGN skriver: Spændende! Så skal du jo møde dit barn lige om lidt. Jeg fik bare en kapsel jeg skulle sluge og så fik jeg langsomt veer efter 5 kvarter.
Jo tak
Jeg takkede nej til at blive sat igang.. men lader til veerene er begynft nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128