Hej
Jeg er 38+ og har idag mærket noget udsivning "dernede fra"..
Det startede i morges, da jeg var på vej på wc. Pludselig løb det ned af benene på mig. Troede faktisk det var fordi jeg ikke kunne holde mig, for skulle virkelig tisse... 
Men eftersom dagen/aftenen er gået, er jeg blevet i tvivl. For har mærket det har sevet mange gange... Kl 17 tog jeg så et trusseindlæg på, fordi væsken var løbet igennem og lavet en våd plet på bukserne... Her 4 timer efter, er trusseindlægget halvt fuldt. Kan godt mærke vægtforskel på et tomt trusseindlæg og det jeg har "brugt". Men har vejet det, og væsken vejer 3 gram. Hvilket jo ikke er meget, og ingenting i forhold til at jeg har læst at man skal fylde et bind på 1 time, hvis vandet er gået..
Men kan man mærke at vandet går/siver? Og skal det fylde et bind på en time, selvom det siver.? 
Har læst at nogle har vand der går over flere dage, men også at det bare kan være udflåd. Men udflåd der pludselig øger sig fra en dag til anden?
Forresten er væsken klar og lugter ikke af noget...Og synes ikke at jeg har flere plukkeveer end normalt...
Er der nogle der har ideer til hvad det er? 
Beklager det blev en lang smørre.. 
Anmeld