Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Aldrig fugt sådan noget!! Babypudder / meget, og så en tør ble på!Det bedste er altså at sådan noget får ro. Hvis først der er et tegn på svamp eller lign, er det dummeste man kan gøre, at give det fugt!Det er jo DET rød numse kommer af!
Aldrig fugt sådan noget!! Babypudder / meget, og så en tør ble på!Det bedste er altså at sådan noget får ro. Hvis først der er et tegn på svamp eller lign, er det dummeste man kan gøre, at give det fugt!Det er jo DET rød numse kommer af!
Anonym skriver: Hvor længe havde de rød numse før tanden kom frem??
Hvor længe havde de rød numse før tanden kom frem??
Anonym skriver: Ligner det her bare alm rød numse eller skal jeg til læge med det? Jeg har prøvet zink salve og panthothenolcreme og en masse luft til numsen - intet af det hjælper. What to do??? Han bruger bleer fra Rema1000 og har aldrig døjet med det før - han er lige knap 5 måneder.
Ligner det her bare alm rød numse eller skal jeg til læge med det? Jeg har prøvet zink salve og panthothenolcreme og en masse luft til numsen - intet af det hjælper. What to do???
Han bruger bleer fra Rema1000 og har aldrig døjet med det før - han er lige knap 5 måneder.
Britt88 skriver: 14 meget lange dage desværre :/
14 meget lange dage desværre :/
Puha, suk…
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128