Rød numse - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Hullabullabulla

Det ligner min søns røv lige før han fik den første tand ;-P

Inotyl og kogte stofbleer kan anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

B&J

her lod vi daniel lufttørre og hvis han tissede puttede vi en stof ble over og en under hvis han nu skulle det andet så huden kunne få en masse luft ellers hvis det væsker lidt bruger vi kartoffel mel ellers bruger vi zink spray fordi den ligger et meget tyndt lag

Anmeld

4. januar 2014

Jj1709

Når du har prøvet Zinksalve osv, uden resultat, så ville jeg smutte en tur til lægen, for så er det med stor sandsynlighed svamp.. Svamp har ingen bestemt måde at se ud på, udover at området blot bliver rødt, det er helt forskelligt fra barn til barn, om der kommer små blære, går hul på huden osv. 

Og så brug for guds skyld IKKE engangs svampe, men vådservietter, engangs svampe er rigtig hårde mod sådan en rød numse! 

Anmeld

4. januar 2014

frk andreasen

alle mine børn har haft sadan en rød numse på den der måde når der var en tand på vej. .... tjæresalve er det bedste middel
vh tanja

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

alle mine børn har haft sadan en rød numse på den der måde når der var en tand på vej. .... tjæresalve er det bedste middel
vh tanja

Er da spændt på om han får en tand snart så

Anmeld

4. januar 2014

frk andreasen

Er da spændt på om han får en tand snart så

de var alle omk 5 mdr da de første tegn kom på tandfrembrud. min 1 pige var 6 mdr min mellemste han var 5,5 mdr og min mindste pige var vist7 -8 mdr (sjovt jeg ikke kan huske hendes præcise alder når hun kun lig er fyldt 1 år, her i dec de andre er 7år og 4år,

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

de var alle omk 5 mdr da de første tegn kom på tandfrembrud. min 1 pige var 6 mdr min mellemste han var 5,5 mdr og min mindste pige var vist7 -8 mdr (sjovt jeg ikke kan huske hendes præcise alder når hun kun lig er fyldt 1 år, her i dec de andre er 7år og 4år,

Hvor længe havde de rød numse før tanden kom frem??

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det ligner min søns røv lige før han fik den første tand ;-P

Inotyl og kogte stofbleer kan anbefales

Ih, er da spændt på om han får sin første tand snart så.. Hvor længe gik der før tanden kom?

Anmeld

4. januar 2014

VIPpigen

Hvor i landet bor du??

Hvis du bor tæt på Tyskland ville jeg køre over grænse, og købe penaten creme. Vi prøvede en masse cremer herhjemme fra, både på sygehuset, og da vi kom hjem, fra apoteket. Så fik vi en lille pakke af min svigerinde, med en fed, og knap så fed penaten creme. Vi elsker simpelthen de cremer, den fede er når måsen er blevet rigtig meget rød, og den knap så fede er hvis man tager det i opløbet

Desværre mener svigermor også at den fede creme duer til alm varme røde kinder

Anmeld

4. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ih, er da spændt på om han får sin første tand snart så.. Hvor længe gik der før tanden kom?

14 meget lange dage desværre :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.