Annette A skriver:
Og ikke hvis folk er for runde?
Undrer mig lidt fordi jeg efter et større vægttab har tabt mig lidt mere end jeg skal og i øjeblikket konstant hører folk sige: Nu skal du da ikke tabe dig mere eller hvorfor løber du når du er så tynd. Da jeg var for stor var der ingen der sagde noget andet end nogle enkelte der syntes det klædte mig at have lidt mere sul på kroppen. Skal siges jeg er spinkel af bygning og kommer let til at se rund ud hvis jeg vejer bare et for kilo for meget. 
Men ærgeligt talt bliver jeg lidt irreteret for hvis nu jeg vil være meget slank er det vel min egen sag og det er da både farligt at blive for tyk som for tynd hvis det er mit helbred de tænker på. Jo jeg kan godt selv se jeg er for tynd nu ligesom jeg godt kunne se det da jeg var tyk, men ingen sagde noget dengang, men nu er selv postmanden begyndt at stikke til mig om min nuværende vægt. 
Hvad skal man svare og synes I det er ok at sige til folk de er for tynde og for tykke eller skal man helt blande sig udenom? 
Tror det kommer lidt an på at, det hurtigt kommer til at se skelet-agtig ud hvis man er for tynd, men hvis man bare er en 10-15 kilo over sin normal vægt, så ser det nærmest lidt "sundt" ud...
Men derfor er det jo stadig ikke i orden at bestemme hvordan andre skal tabe sig, eller tage på.. Men vil så sige at folk da bestemt ikke er blege for at fortælle mig de synes jeg skal tabe mig... Har ikke hørt på andet de sidste 10 år..
Fortæller folk at det styrer jeg selv og jeg taber mig når jeg har 100% motivation og styr på hvordan jeg skal gøre
Men håber da at 2014 er året hvor der ryger kiloer af 
Men synes generelt folk er ret tarvelige når de skal ytre deres mening om andres vægt problemer om det er den ene eller den anden vej 
Anmeld