Mission fød nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Anonymor1

M (: skriver:

Det var ikke ment som skæld ud fra min side, men mere som en kærlig påmindelse om, at det ikke er en fornøjelse at føde for tidligt; heller ikke selvom det gælder få dage, og jeg synes desværre ofte der er tråde om kvinder, der vil forsøge at få baby for tidligt ud. 

Undskyld, hvis jeg formulerede mig for skrapt. 

Jeg er så besværet og ked af det over min graviditet pt at mine hormoner kører på det højeste, så det er vist mig der skal undskylde for at overreagere - det var pænt af dig at komme med din mening, så undskyld 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

M (:

NataschaG skriver:

Jeg er så besværet og ked af det over min graviditet pt at mine hormoner kører på det højeste, så det er vist mig der skal undskylde for at overreagere - det var pænt af dig at komme med din mening, så undskyld 

Det er helt i orden; det er ikke nemt at være højgravid og besværet. Eller, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle; jeg nåede jo (desværre) aldrig så langt..  

Jeg håber bare, for både din og babys skyld, at h*n bliver derinde indtil h*n er helt klar - min søn valgte at komme lidt førend han var klar, og det prægede desværre de første måneder af hans liv..  

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Det er helt i orden; det er ikke nemt at være højgravid og besværet. Eller, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle; jeg nåede jo (desværre) aldrig så langt..  

Jeg håber bare, for både din og babys skyld, at h*n bliver derinde indtil h*n er helt klar - min søn valgte at komme lidt førend han var klar, og det prægede desværre de første måneder af hans liv..  

Min jm mener han er helt klar, at det er et spørgsmål om tid - og jeg skal også til samtale om mulig igangsættelse hvis jeg ikke får det bedre, vi ville bare prøve lidt selv først 

Jeg er ked af at din søn havde en dårlig start og håber han har det bedre nu Er ked af jeg misforstod dig sådan, det er jo ingens skyld at jeg har det sådan her! Og jeg vil selvfølgelig også kun have min søn ud sådan at han har det allerbedst 

Anmeld

3. januar 2014

Wimmie

NataschaG skriver:

Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 

Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.

Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse ) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

I det mindste er du i stand til at have masser af sex 

Aner intet, men nogle siger masser af ananas... her hjalp det at tage på julegaveshopping sidste gang...men det er nok et lidt lamt tidspunkt nu - måske kan julegave-bytning også gøre det 

Anmeld

3. januar 2014

M (:

NataschaG skriver:

Min jm mener han er helt klar, at det er et spørgsmål om tid - og jeg skal også til samtale om mulig igangsættelse hvis jeg ikke får det bedre, vi ville bare prøve lidt selv først 

Jeg er ked af at din søn havde en dårlig start og håber han har det bedre nu Er ked af jeg misforstod dig sådan, det er jo ingens skyld at jeg har det sådan her! Og jeg vil selvfølgelig også kun have min søn ud sådan at han har det allerbedst 

Og det er fuldt ud jeres beslutning og du behøver ikke forsvare den over for mig - er helt tryg ved din Jms vurdering, er nok bare lidt farvet af mit eget forløb og vil derfor fraråde enhver at forsøge at få baby ud før den er klar i frygt for, at de vil få samme forløb som os. 

Tak, han er i dag knapt 10 måneder og der er ikke længere tegn på, at han er præmatur (udover et godt sovehjerte; men det kan man vel næppe klage over ). 

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Wimmie skriver:

I det mindste er du i stand til at have masser af sex 

Aner intet, men nogle siger masser af ananas... her hjalp det at tage på julegaveshopping sidste gang...men det er nok et lidt lamt tidspunkt nu - måske kan julegave-bytning også gøre det 

Hihi, ja det er vist meget heldigt at jeg stadig er det 

Hahaha, ja nok lidt sent med julegaveshopping, men nu har jeg da måske en god undskyldning for at tage på januar udsalg 

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Og det er fuldt ud jeres beslutning og du behøver ikke forsvare den over for mig - er helt tryg ved din Jms vurdering, er nok bare lidt farvet af mit eget forløb og vil derfor fraråde enhver at forsøge at få baby ud før den er klar i frygt for, at de vil få samme forløb som os. 

Tak, han er i dag knapt 10 måneder og der er ikke længere tegn på, at han er præmatur (udover et godt sovehjerte; men det kan man vel næppe klage over ). 

Selvfølgelig, det forstår jeg godt. Man rådgiver jo efter egne erfaringer 

Godt at høre at han har det godt nu, og jo mon ikke i overlever et godt sovehjerte  

og god aften!

Anmeld

3. januar 2014

Wimmie

NataschaG skriver:

Hihi, ja det er vist meget heldigt at jeg stadig er det 

Hahaha, ja nok lidt sent med julegaveshopping, men nu har jeg da måske en god undskyldning for at tage på januar udsalg 

Jeg er 35+2 og sex gør ondt efter 10 minutter, så jeg kan højst klare en quickie 

Anmeld

3. januar 2014

M (:

NataschaG skriver:

Selvfølgelig, det forstår jeg godt. Man rådgiver jo efter egne erfaringer 

Godt at høre at han har det godt nu, og jo mon ikke i overlever et godt sovehjerte  

og god aften!

Tak og i lige måde, og forhåbentlig vælger din søn at komme snart (og helt af sig selv ).. 

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Wimmie skriver:

Jeg er 35+2 og sex gør ondt efter 10 minutter, så jeg kan højst klare en quickie 

Øv hvor surt  Har også hørt fra mange andre at de stoppede med at have sex allerede omkring uge 25 agtigt fordi de havde ondt, så tror jeg er heldig at kunne have sex flere gange i ugen.
Men hey, en quickie er da bedre end ingenting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.