Mission fød nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Michelle21

NataschaG skriver:

Helt ok, forstår jeg da godt. Har bare glemt alt om at få det lavet om

Det kan jo ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Michelle21

Maja84 skriver:

Nææææ du har termin på min søns fødselsdag

Spændende :p Kunne være sjovt og se om jeg føder der så hehe

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Maja84 skriver:

Intet af almene husråd kan sætte fødslen igang før baby er klar, så lav k trygt ve-kage og dyrk en masse sex, andre råd jeg har hørt er at gå en masse lange ture prøv jer frem og er baby klar skal h*n nok komme håber ikke du ender med at gå over tid

Tak, det var også hvad min jm har sagt. Så tak for dit indlæg, er super ked af måske at have stødt nogen. 

Anmeld

3. januar 2014

Monski

NataschaG skriver:

Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 

Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.

Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse ) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

Jeg kan SAGTENS forstå dig!!
Jeg ville nok selv vente lige en uge endnu, men ellers så har jeg hørt den der "vecoctail" skulle sætte gang i tingene
Man skal bare huske at alle de der ting ikke kan sætte gang i noget med mindre at kroppen i forvejen er klar
Er selv 38+2 og kan slet ikke holde ud at være gravid mere

Anmeld

3. januar 2014

Kløver

NataschaG skriver:

Tak, det var også hvad min jm har sagt. Så tak for dit indlæg, er super ked af måske at have stødt nogen. 

Min søn er født for tidligt og det har da en betydning, men fra 37+0 og frem er jo det man kalder, født til termin så hyg i med ve-kager og varm kaffe, sex og hyggelige ture i det fri tror ingen laver sådanne indlæg for at støde nogen

Anmeld

3. januar 2014

Lykke:)

NataschaG skriver:

Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 

Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.

Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse ) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

Jeg kan godt forstå dig!
Har ingen råd - du ved hvordan min fødsel endte

Men har da hørt at sex, gåture og ture på trapper kan hjælpe! Og den der vecocktail!

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Lykke:) skriver:

Jeg kan godt forstå dig!
Har ingen råd - du ved hvordan min fødsel endte

Men har da hørt at sex, gåture og ture på trapper kan hjælpe! Og den der vecocktail!

Hihi, ja det ville være mærkeligt hvis sex og gåture endte sådan 

Ja har lige læst om den der ve cocktail, så vi må på jagt efter ingredienserne i næste uge  Og tak 

Anmeld

3. januar 2014

Ciss

Det absolut eneste, jeg har hørt, muligvis har virket er intens sengehygge.

Ellers blev min søster anbefalet en lang cykeltur. Hvis du kan få kæresten med, så kunne det jo være en hyggelig ting, som kunne få tankerne lidt over på andre ting.

for at du ikke må vente så længe.

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Ciss skriver:

Det absolut eneste, jeg har hørt, muligvis har virket er intens sengehygge.

Ellers blev min søster anbefalet en lang cykeltur. Hvis du kan få kæresten med, så kunne det jo være en hyggelig ting, som kunne få tankerne lidt over på andre ting.

for at du ikke må vente så længe.

Tusind tak for det - det må vi prøve, han er heldigvis med på at prøve alt tror jeg, og du har ret i at tiden jo så går med noget, og dét er helt sikkert dejligt 

Tak for rådet 

Anmeld

3. januar 2014

M (:

NataschaG skriver:

Jamen hold da op, var ikke klar over jeg var 'provokerende' med mit indlæg. 

1. jeg er 37 uger henne om et PAR dage, altså to dage, og vi havde tænkt os at prøve der

2. det var på opfordring fra min jm da jeg er belastet af graviditeten pt, og ingen af disse husråd har noget bevist virkning kunne det være en sjov måde at få lidt glæde tilbage i graviditeten

3. ville skrive det herinde i stedet for at google, bare for at få lidt dialog med andre gravide

jeg er super ked af at jeg på en eller anden måde har formuleret mig dårligt og jeg undskylder for mit indlæg  det er ikke altid lige let at begå sig herinde. undskyld

Det var ikke ment som skæld ud fra min side, men mere som en kærlig påmindelse om, at det ikke er en fornøjelse at føde for tidligt; heller ikke selvom det gælder få dage, og jeg synes desværre ofte der er tråde om kvinder, der vil forsøge at få baby for tidligt ud. 

Undskyld, hvis jeg formulerede mig for skrapt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.