NataschaG skriver:
Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 
Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.
Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse
) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

Jeg kan SAGTENS forstå dig!!
Jeg ville nok selv vente lige en uge endnu, men ellers så har jeg hørt den der "vecoctail" skulle sætte gang i tingene
Man skal bare huske at alle de der ting ikke kan sætte gang i noget med mindre at kroppen i forvejen er klar

Er selv 38+2 og kan slet ikke holde ud at være gravid mere
Anmeld