Mission fød nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
30 svar
17 synes godt om
3. januar 2014

Anonymor1

Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 

Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.

Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse ) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

cecilie1984

NataschaG skriver:

Da jeg nu kun er et par dage væk fra 37 uger og er voldsom plaget af den her graviditet, både fysisk og psykisk, har min kæreste og jeg besluttet os for at bage en ve-kage - vi ved udemærket godt at det sikkert ikke virker, og egentlig er det bare super dejligt at få tankerne hen på noget andet 

Men! jeg tænker alligevel om i andre har gode råd til hvad man ellers kan give sig i kast med?? Igen, så ved vi godt det ikke er sikkert det virker og baby nok skal komme ud når han er klar osv. osv., men vi trænger altså til at bruge tiden på noget lidt sjovt så jeg ikke kører helt sur i den her graviditet.

Vi skal som sagt prøve ve-kage og så har vi sex nærmest non-stop (til især min kærestes store fornøjelse ) og så fået fat i en kapsel kaffemaskine der kan lave stærk kaffe. Andre gode/sjove råd vil vi meget gerne høre om 

kan sagtens følge dig i du synes det er træls nu at være gravid men jeg ville aldrig prøve at frem skønne en fødsels hvis jeg stadig havde 3 uger til termin

at være født 3 uger før tid er også for meget efter min mening.

De fødsler der går i gang af sig og derfor ender med en fødsel 3 uger før er selvfølgelig noget andet, men tror da de fleste ville være ked af at søde sit barn 3 uger før tid.

Men pøj pøj med kagen

Anmeld

3. januar 2014

M (:

Min søn er "født et par dage før 37+", og vi har bestemt ikke haft en ønskværdig start på den bekostning.

Håber bestemt ikke du har tænkt dig at forsøge at fremskynde fødslen før du er MINIMUM 37+0. 

God fødsel, når du kommer dertil (: 

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Jamen hold da op, var ikke klar over jeg var 'provokerende' med mit indlæg. 

1. jeg er 37 uger henne om et PAR dage, altså to dage, og vi havde tænkt os at prøve der

2. det var på opfordring fra min jm da jeg er belastet af graviditeten pt, og ingen af disse husråd har noget bevist virkning kunne det være en sjov måde at få lidt glæde tilbage i graviditeten

3. ville skrive det herinde i stedet for at google, bare for at få lidt dialog med andre gravide

jeg er super ked af at jeg på en eller anden måde har formuleret mig dårligt og jeg undskylder for mit indlæg  det er ikke altid lige let at begå sig herinde. undskyld

Anmeld

3. januar 2014

Michelle21

NataschaG skriver:

Jamen hold da op, var ikke klar over jeg var 'provokerende' med mit indlæg. 

1. jeg er 37 uger henne om et PAR dage, altså to dage, og vi havde tænkt os at prøve der

2. det var på opfordring fra min jm da jeg er belastet af graviditeten pt, og ingen af disse husråd har noget bevist virkning kunne det være en sjov måde at få lidt glæde tilbage i graviditeten

3. ville skrive det herinde i stedet for at google, bare for at få lidt dialog med andre gravide

jeg er super ked af at jeg på en eller anden måde har formuleret mig dårligt og jeg undskylder for mit indlæg  det er ikke altid lige let at begå sig herinde. undskyld

Jeg vil ikke sige noget negativt, jeg er bare nysgerrig på hvordan du kan være længere henne end mig når du har termin senere end mig ?? mener du at du så er 36+0 og i 37. uge ??

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Michelle21 skriver:

Jeg vil ikke sige noget negativt, jeg er bare nysgerrig på hvordan du kan være længere henne end mig når du har termin senere end mig ?? mener du at du så er 36+0 og i 37. uge ??

Blev lige forvirret, men går ud fra du mener ud fra min profil. Men min termin er blevet rykket frem siden, jeg er 36+4 idag :-)

Anmeld

3. januar 2014

Michelle21

NataschaG skriver:

Blev lige forvirret, men går ud fra du mener ud fra min profil. Men min termin er blevet rykket frem siden, jeg er 36+4 idag :-)

Ja jeg gik ud fra din profil hehe der kunne jeg nemlig se du havde termin 3/2 og jeg har 30/1 derfor jeg blev lidt nys Sorry 

Anmeld

3. januar 2014

Anonymor1

Michelle21 skriver:

Ja jeg gik ud fra din profil hehe der kunne jeg nemlig se du havde termin 3/2 og jeg har 30/1 derfor jeg blev lidt nys Sorry 

Helt ok, forstår jeg da godt. Har bare glemt alt om at få det lavet om

Anmeld

3. januar 2014

Kløver

Intet af almene husråd kan sætte fødslen igang før baby er klar, så lav k trygt ve-kage og dyrk en masse sex, andre råd jeg har hørt er at gå en masse lange ture prøv jer frem og er baby klar skal h*n nok komme håber ikke du ender med at gå over tid

Anmeld

3. januar 2014

Kløver

Michelle21 skriver:

Nææææ du har termin på min søns fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.