Et forsinket tak - og billeder fra fødselsdag (kage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

Juniors mor

ivfmarie skriver:

Du får lige Kitty Kagen her... der er ikke så imonerende at den behøver sit eget indlæg i kageklubben ... Det var en "hov, har du fødselsdag i morgen, skal vi så ikke lave en kage"-kage, så der er ikke lagt de store tanker eller energi i den. Chokoladebunde med jordbærcreme og chokoladecreme med jordbærsmag (Marabus nye sommer-chokolade). Pyntet med smørcreme m. jordbærsmag og cacaosmag.

Altså hvis den kage ikke er imponerende, så ved jeg vist ikke hvad imponerende betyder! Den er da super flot

Helle - som lavede en lagkage som Julies fødselsdagskage, det tog 10 min men hun var glad......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Ivf: som de andre skriver, så er den da helt fantastisk Synes bestemt ikke at den ligner en hovsa-kage! Har du kopieret den fra et billede?
Tror den skal laves til vores DP starter op i legestuen igen efter sommerferien - og med samme kombi. Lyder lææææækkert!!!

Marco: jeg er sådan en, der godt kan finde ud af at få ting til at se ok ud - men kun hvis jeg har set dem et sted først. Dvs. jeg er en rigtig copycat Men prøv at tjekke www.kagekonen.com ud - hun er dygtig. Og www.min-mave.dk ´s kageklub. Det er der jeg henter inspiration.

Anmeld

30. juli 2009

Tynen

Fede kager og SKØØØN unge!! 

Dejligt at du overlevede alle fødselsdagene - Var selv ved at vride armen om på mig selv da jeg stod med 4 ufærdige kager kl. 2345 der skulle være klar søndag 930 -Man er ved at være mættet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.