Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg vil gerne starte med at sige tak for de fine fødselsdagshilsener - jeg er meget glad og lidt rørt over, at I tog jer tid til at ønske tillykke, når jeg nu ikke har været voldsom aktiv herinde

Caroline havde hele 3 fødselsdage, og selvom det var hyggeligt, er jeg glad for at der nu er knap 1 år til næste omgang. På selve dagen kom hendes dagpleje med unger, og det var lidt et hit efter næsten 14 dages ferie, så der blev leget. Lørdag kom familien så, 18 stk, og søndag kom vennerne med deres unger, 17 stk, så der var nok at se til. Caroline høstede et væld af gaver - bl.a. en bunke tøj og hårspænder (nu hun endelig har lidt hår at sætte

), møbler til værelset (køb IKKE dem fra babysam), en frygtelig teletubbie-bamse, der larmer!!!, HABA træmad, My Little Pony til bad, pusletaske til dukken, Bamses Puttekasse (dvd), Lego Mega Bloks, rive, spade og kost til udendørs brug og penge. Af os fik hun en prinsesse drømmezone (en slags hule), sæbebobbelmaskine og the-stel.
Og så var der selvfølgelig lavet kage. Jeg havde tænkt mig at lave en mariehøne, men ombestemte mig og ville lave dino´er/drager. Den første skulle have været lyserød med lyselilla prikker, men den pink der følger med i sættet fra CCS farver RIGTIG meget - så den endte med at være rød, og så passede sorte prikker bedre - så lidt marie er der over den. Den anden er hvid med de lilla prikker. Den mangler spidserne på ryggen, men kunne ikke få dem tørret, så de blev stive:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld