PrincessTanja skriver:
Tak for forklaringen, rart når man kan høre fra nogen der har erfaringer og selv har stået i det.
Det lyder umiddelbart ikke skræmmende og skulle igennem det du fortæller, så det er vel bare og springe ud i det.
En anden ting er så; jeg overvejer og snakke med farmoren (min svigermor) om det. At jeg har det svært og har brug for hjælpen, men synes godt nok den er svær og få sat igang den samtale. Synes dog lige jeg vil rose dig, det lyder vildt stort det du har gjort og hvor er du bare storhjertet og hjælpe din svigerdatter på den måde. Hun er godt nok heldig med dig!
Jeg er af den mening at hvis man ikke kan hjælpe sin familie så står det skidt til.
Self skulle han være hos os
Han er mit første barnebarn og jeg har selv en der er 2 mdr ældre og de er jo guld værd for hinanden 
Og jeg er dælme også heldig at have en svigerdatter der har tiltro til at jeg vil tage mig godt af hendes søn.
Hun ved jeg elsker ham ,men dertil at lade ham i min varetægt er ikke noget alle ville gøre 
Jeg kan kun sige -Hop ud i det. Din svigermor vil kun føle sig beæret over at du vil give hende muligheden for at blive en særlig person i hendes barnebarns liv 
Det er en gave,det eneste man skal huske på er at selv om jeg elsker ham,og jeg er hans primær omsorgsperson ,så er min vigtigste "opgave" at sørge for at han altid ved at hans mor gjorde det af kærlighed.Og at han er elsket også af hende .
Og det samme med din datter-Når hun bliver stor nok så forklar hende at det her er gjort af kærlighed og omsorg og ikke fordi I bare lige ville have noget alenetid (Som nogen vil sige

For det skal du også lige være opmærskom på -Man skal have brede skuldre når man gør noget ikke alle har forstand på ,men som alle alligevel lige synes de skal have en mening om.
Det gør ondt når nogen dømmer uden reelt at vide hvad tingene handler om,så vær stærk og stol på det er det rigtige du gør 
Anmeld