Hjælp til valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja_4000 skriver:

Har også kigget på teutonia, men synes at emmaljunga er pænere har så ikke set den i virkeligheden.. Er du tilfreds med den?

jeg er meget tilfreds! vi købte vores brugt (9måneder) og nu har vi haft den i 2år og den fejler intet. 

Jeg synes også emmaljunga er pæne, men det vil jeg absolut ikke betale i dyre domme for Ungerne er sgu ligeglade med hvad vognen hedder og hvordan den ser ud, bare de ligger trygt og godt  

desuden var teutonia de eneste der lavede alm barnevogn med drejehjul dengang (af hvad vi kunnr finde) så det var også afgørende. Synes bassons model er pæn faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

(august)

ODDER!!!

Vi er super glade for vores og vi bor ikke i byen, så drejehjul er ikke noget problem ikke at have.

Anmeld

1. januar 2014

et-ønske

Jeg har stemt emmaljunga hvis jeg skulle ud og have en vogn til et enkelt barn ville jeg på ingen måde være i tvivl om mit valg!!
Men skal have fat i en tvillingevogn

Anmeld

2. januar 2014

Maja_4000

Tak for svar og stemmer afstemningen er endt totalt mod min forventning hehe

Anmeld

2. januar 2014

Nea85

Odder!
Elsker simpelten vores

Anmeld

2. januar 2014

Lykke:)

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Jeg er jo gravid igen, og spørgsmålene om diverse udstyr myldrer rundt i hovedet på mig

Til Caroline havde vi en Odder som vi var enormt glade for! Den blev bare stjålet da hun var et år () og vi købte en klapvogn i stedet, da hun var blevet så stor..

Jeg vil egentlig gerne have en Odder igen.. Mest fordi den ikke fylder særlig meget (x-dream stellet), men også fordi vi ved hvad vi får

Nu har vi så i mellemtiden haft en emmaljunga klapvogn med drejehjul, og er også rigtig glade for den! Det er jo skide smart

Vi bor i Roskilde, og har derfor både by og skov i gåafstand.. Vi bor tæt på et center, hvor drejehjul er geniale.. Men jeg håber at jeg kan få taget mig sammen og gå lange ture i min barsel, og så er drejehjul måske irriterende

Puha.. Det blev langt kom gerne med din mening/erfaring!

Vedhæfter lige billeder tag jer ikke af farverne :p

Jeg har en Odder Zip med X-Dream stel og jeg elsker den! Jeg bor i Taastrup og har ikke fortrudt mit valg

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

Jeg ville til enhver tid vælge en uden drejehjul  Jeg bryder mig ikke selv om drejehjul, og især når vi ikke har bil, så den bliver brugt hver dag. Jeg får gået en masse lange ture nu imens jeg har barsel - og det er skønt med frisk luft hver dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.