Hjælp til valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.711 visninger
26 svar
10 synes godt om
1. januar 2014

Maja_4000

Hej piger

Jeg er jo gravid igen, og spørgsmålene om diverse udstyr myldrer rundt i hovedet på mig

Til Caroline havde vi en Odder som vi var enormt glade for! Den blev bare stjålet da hun var et år () og vi købte en klapvogn i stedet, da hun var blevet så stor..

Jeg vil egentlig gerne have en Odder igen.. Mest fordi den ikke fylder særlig meget (x-dream stellet), men også fordi vi ved hvad vi får

Nu har vi så i mellemtiden haft en emmaljunga klapvogn med drejehjul, og er også rigtig glade for den! Det er jo skide smart

Vi bor i Roskilde, og har derfor både by og skov i gåafstand.. Vi bor tæt på et center, hvor drejehjul er geniale.. Men jeg håber at jeg kan få taget mig sammen og gå lange ture i min barsel, og så er drejehjul måske irriterende

Puha.. Det blev langt kom gerne med din mening/erfaring!

Vedhæfter lige billeder tag jer ikke af farverne :p
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

De3Guldklumper

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Jeg er jo gravid igen, og spørgsmålene om diverse udstyr myldrer rundt i hovedet på mig

Til Caroline havde vi en Odder som vi var enormt glade for! Den blev bare stjålet da hun var et år () og vi købte en klapvogn i stedet, da hun var blevet så stor..

Jeg vil egentlig gerne have en Odder igen.. Mest fordi den ikke fylder særlig meget (x-dream stellet), men også fordi vi ved hvad vi får

Nu har vi så i mellemtiden haft en emmaljunga klapvogn med drejehjul, og er også rigtig glade for den! Det er jo skide smart

Vi bor i Roskilde, og har derfor både by og skov i gåafstand.. Vi bor tæt på et center, hvor drejehjul er geniale.. Men jeg håber at jeg kan få taget mig sammen og gå lange ture i min barsel, og så er drejehjul måske irriterende

Puha.. Det blev langt kom gerne med din mening/erfaring!

Vedhæfter lige billeder tag jer ikke af farverne :p

Jeg har Odder på x-Dream stel og vil aldrig vælge noget andet.

Har også haft klapvogn med drejehjul fra emmaljunga og det er mega lækkert har set den nye barnevogn fra emmaljunga og den ser også lækker ud men som sagt jeg er en Odder pige

Anmeld

1. januar 2014

maria_wlt

Drejehjul ER bare nemmere at køre med 

Nu har jeg dog en barnevogn som jeg skal genbruge men hvis jeg skal have en klapvogn på et tidspunkt så SKAL det være med drejehjul. 

Anmeld

1. januar 2014

Victoria2013

Vi har en Emmaljunga kombivogn med drejehjul og jeg elsker de drejehjul  Og så kan de jo låses, hvis man skal køre ligeud længe. Men låses op så man nemmere kan købe ind og shoppe og den vender jo på en 25-øre... 

Ville helt klart vælge vognen med drejbare forhjul

Anmeld

1. januar 2014

Ciss

Nu kender jeg ikke lige den model med drejehjul - men vi havde drejehjul på barnevognen, og det var helt genialt. På den model vi havde, kunne man enkelt låse fronthjulene, hvis man havde brug for det. Så var det ikke noget problem at køre i skoven.

Anmeld

1. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Drejbare hjul! Det har vi både på vores emmaljunga barnevogn og klapper... Jeg er forelsket!

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Jeg har haft odder på x- dream og emmaljunga på uniq stel.

Og kvaliteten på emmealjunga er bare så meget bedre end odder.

Så skal jeg nogen sinde have en ny vogn,skal det helt klart være emmaljunga og kunne godt finde på det skulle være med drejehjul

Anmeld

1. januar 2014

Bell'star

Helt klart en Emmaljunga, jeg er simpelthen SÅ glad for vores, især drejehjulene, det er genialt!

Anmeld

1. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Vi har bestildt en emmaljunga med drejehjul og glæder mig sådan til den kommer hjem i uge 4.
Vi har osse kikket på odder men der er bare så mange flere fordele ved emmaljunga at valget faldt på den.
Men spørger du i babysam vil de klart anbefalde dig odder da det er deres ejet mærke men vi var lige i ønskebørn osse og der fant vi så ud af at der er mange flere fordele ved emmaljunga

Anmeld

1. januar 2014

Maja_4000

Synes det er lidt sjovt at de fleste som skriver, siger emmaljunga.. Men der er flest som har stemt på Odder

Tak for svar piger, rart at høre fra nogle som har prøvet den ene eller den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.