Hjælp til valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Jeg er jo gravid igen, og spørgsmålene om diverse udstyr myldrer rundt i hovedet på mig

Til Caroline havde vi en Odder som vi var enormt glade for! Den blev bare stjålet da hun var et år () og vi købte en klapvogn i stedet, da hun var blevet så stor..

Jeg vil egentlig gerne have en Odder igen.. Mest fordi den ikke fylder særlig meget (x-dream stellet), men også fordi vi ved hvad vi får

Nu har vi så i mellemtiden haft en emmaljunga klapvogn med drejehjul, og er også rigtig glade for den! Det er jo skide smart

Vi bor i Roskilde, og har derfor både by og skov i gåafstand.. Vi bor tæt på et center, hvor drejehjul er geniale.. Men jeg håber at jeg kan få taget mig sammen og gå lange ture i min barsel, og så er drejehjul måske irriterende

Puha.. Det blev langt kom gerne med din mening/erfaring!

Vedhæfter lige billeder tag jer ikke af farverne :p

Havde det ikke været fordi at vores lille bil begrænser os når vi skal ud og have barnevogn igen engang, så havde jeg valgt den der emmaljunga.. Men da vi skal have en der ikke fylder ret meget klappet sammen så er vi lidt låst fast på Odder da emmaljunga jo ikke længere laver deres uniq stel..

Men kvalitetsmæssigt i kassen hvor baby skal ligge ville jeg klart vælge emmaljunga og jeg prøvede begge dele til Johannes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Mother-love

Jeg ville ikke vælge drejehjul. Jeg synes det er vildt irriterende hvis man går lang ture og når vejen er lidt ujævn. Men de er super gode i et center, som du selv skriver. Men man går nok mere med barnevognen udenfor end i et center hehe.

Anmeld

1. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Havanagila skriver:

Jeg ville ikke vælge drejehjul. Jeg synes det er vildt irriterende hvis man går lang ture og når vejen er lidt ujævn. Men de er super gode i et center, som du selv skriver. Men man går nok mere med barnevognen udenfor end i et center hehe.

Man kan låse hjulene fast

Anmeld

1. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har vogn med drejehjul og vil ikke undvære det. synes det virker upåklsgeligt i alle terræn og hjulene kan låses fast på stort set alle slags vogne med drejehjul, hvis det skulle blive kritisk.

Men hvis i har pladsmangel i bilen skal i være klar over at stellet fylder noget mere end normalt.

til gengæld ville jeg aldrig selv købe hverken odder eller emmaljunga, men det er fordi jeg ikk forstår hypen omkring dem og ville aldrig slippe de summer for en barnevogn

Anmeld

1. januar 2014

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Jeg er jo gravid igen, og spørgsmålene om diverse udstyr myldrer rundt i hovedet på mig

Til Caroline havde vi en Odder som vi var enormt glade for! Den blev bare stjålet da hun var et år () og vi købte en klapvogn i stedet, da hun var blevet så stor..

Jeg vil egentlig gerne have en Odder igen.. Mest fordi den ikke fylder særlig meget (x-dream stellet), men også fordi vi ved hvad vi får

Nu har vi så i mellemtiden haft en emmaljunga klapvogn med drejehjul, og er også rigtig glade for den! Det er jo skide smart

Vi bor i Roskilde, og har derfor både by og skov i gåafstand.. Vi bor tæt på et center, hvor drejehjul er geniale.. Men jeg håber at jeg kan få taget mig sammen og gå lange ture i min barsel, og så er drejehjul måske irriterende

Odder !!!!!!! Har prøvet at styre sådan en vogn med dreje hjul, og synes det er aaaaalt for livligt for mig.

Anmeld

1. januar 2014

lycly

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Jeg har egentlig altid sværget til emmaljunga men jeg er bare så træt af at de bliver så slaskede at se på med tiden.

Så hvis jeg skulle ud og købe barnevogn idag, så blev det en Odder De holder bare så flot i evigheder nærmest

(Og hvem helvede er så ond at stjæle en barnevogn?!)

Anmeld

1. januar 2014

Maja_4000

Mor11 skriver:

Vi har vogn med drejehjul og vil ikke undvære det. synes det virker upåklsgeligt i alle terræn og hjulene kan låses fast på stort set alle slags vogne med drejehjul, hvis det skulle blive kritisk.

Men hvis i har pladsmangel i bilen skal i være klar over at stellet fylder noget mere end normalt.

til gengæld ville jeg aldrig selv købe hverken odder eller emmaljunga, men det er fordi jeg ikk forstår hypen omkring dem og ville aldrig slippe de summer for en barnevogn

Vi har ikke egen bil, så villaer ikke vogn udfra det.. Men det er jo et plus at det ikke fylder meget alligevel

Hvilken barnevogn har du så?

Anmeld

1. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja_4000 skriver:

Vi har ikke egen bil, så villaer ikke vogn udfra det.. Men det er jo et plus at det ikke fylder meget alligevel

Hvilken barnevogn har du så?

Har en teutonia monsun S. har også set at både basson og trille har lavet en model med drejehjul.  

Anmeld

1. januar 2014

Maja_4000

Mor11 skriver:

Har en teutonia monsun S. har også set at både basson og trille har lavet en model med drejehjul.  

Har også kigget på teutonia, men synes at emmaljunga er pænere har så ikke set den i virkeligheden.. Er du tilfreds med den?

Anmeld

1. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

dobbelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.