Lille KBHer scanningsklinik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Er taget fra deres hjemmeside

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Christina74

Anonym skriver:

Hvorfor står det så på deres hjemmeside at de skanner fra 5 uge?? 

Vi var første gang i august så måske har de ændredet det i mellemtiden :-)

Anmeld

1. januar 2014

Christina74

Juhuuuu de har ændret det :-)

De er super søde 

Anmeld

1. januar 2014

Lotus86

Christina74 skriver:

Lille kbh,er skanner ikke indvendigt hvaf der også er grunden til de først skanner fra uge 8+

Vi har været hos dem 5-6 gange, kan slet ikke få nok af at kigge til baby<3

Jo de gør, og de scanner fra uge 5 af

Anmeld

1. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

nogen erfaringer med den klinik? Det er en drop-in klinik, altså uden tidsbestilling. Den ligger i København. 

jeg er 6+0 idag og vi vil så gerne se om alt er vel, men mange steder koster scanningerne helt op til 600 kr, hvilket jeg synes er dyrt, og kan man sparer så vil man jo gerne det ) vi bor i Nordsjælland. Kender i evt andre scanningssteder hvor det er forholdvist billigt? 

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med stedet men i graviditeten med Malucca, har jeg kun positiv erfaring - de er meget søde og har fået gode billeder og video af min datter

Anmeld

1. januar 2014

Lotus86

MorTilMalucca skriver:

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med stedet men i graviditeten med Malucca, har jeg kun positiv erfaring - de er meget søde og har fået gode billeder og video af min datter

Hvad har du af dårlige erfaringer?

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Hvilke dårlige erfaringer har du med dem? 

Anmeld

2. januar 2014

M&N

Lotus86 skriver:

Hvad har du af dårlige erfaringer?

Dengang blev jeg scannet af ham der ejer stedet og han er ikke UDDANNET til at må udtale sig om fx. sygdom ved fosteret eller andre ting og det gjorde han til mig.

Synes det var unødvendigt for ham at fortælle om mindre fostervand når han tydeligvis ikke vidste hvad han snakkede om og så gjorde en nygravid nervøs og bange. Desuden var det før deres nye udstyr og personale der er uddannet, så fik rigtig dårlige billeder hvor man næsten ikke kunne se hvad der var hvad på billedet.

Anmeld

2. januar 2014

Mooolly

Jeg har lige været der idag, de er så søde og for kun 300 kr får man 10 minutters scanning, en cd med scanningen, og to billeder. Jeg kan virkelig godt anbefale det  

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Mooolly skriver:

Jeg har lige været der idag, de er så søde og for kun 300 kr får man 10 minutters scanning, en cd med scanningen, og to billeder. Jeg kan virkelig godt anbefale det  

Hvor langt er du henne?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.