Lille KBHer scanningsklinik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.937 visninger
34 svar
9 synes godt om
1. januar 2014

Anonym trådstarter

nogen erfaringer med den klinik? Det er en drop-in klinik, altså uden tidsbestilling. Den ligger i København. 

jeg er 6+0 idag og vi vil så gerne se om alt er vel, men mange steder koster scanningerne helt op til 600 kr, hvilket jeg synes er dyrt, og kan man sparer så vil man jo gerne det ) vi bor i Nordsjælland. Kender i evt andre scanningssteder hvor det er forholdvist billigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

nogen erfaringer med den klinik? Det er en drop-in klinik, altså uden tidsbestilling. Den ligger i København. 

jeg er 6+0 idag og vi vil så gerne se om alt er vel, men mange steder koster scanningerne helt op til 600 kr, hvilket jeg synes er dyrt, og kan man sparer så vil man jo gerne det ) vi bor i Nordsjælland. Kender i evt andre scanningssteder hvor det er forholdvist billigt? 

Skanningklinik i Hvidovre, drop in til 200 kr.

Lille kbher scanner først fra uge 9..

Anmeld

1. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

De er super søde!

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Skanningklinik i Hvidovre, drop in til 200 kr.

Lille kbher scanner først fra uge 9..

Hmm det er ellers ikke hvad der står på deres hjemmeside... 

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

De er super søde!

Det lyder lovende så 

Anmeld

1. januar 2014

Trekløver(:

Jeg var derinde nogle gange da jeg var gravid, og var ovenud tilfreds. De er søde og venlig, og gode biller og video man får med hjem

Anmeld

1. januar 2014

Lotus86

Jeg har brugt dem en del i begge graviditeter, og de er super søde hos LilleKbher.

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvor tidligt har i været der til scanning? En anden skriver her at de først scanner fra uge 9, men under priser og Info står der fra 5 uger...... 

Anmeld

1. januar 2014

Lullaby

Anonym skriver:

De kan ikke se noget så tidligt. Desværre. Var selv derinde da jeg var 6+1 og de kunne kun se en blommesæk. De sagde, at det kunne betyde både at der var et barn men også at der kunne have været et. Først ville de slet ikke scanne da han sagde at det var spild af penge. Og det var det også.  

Anmeld

1. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Jeg blev scannet i lille kbh'er da jeg var 7+4. Senere fik vi også lavet en kønsscanning - de er super søde! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.