Lille KBHer scanningsklinik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

De kan ikke se noget så tidligt. Desværre. Var selv derinde da jeg var 6+1 og de kunne kun se en blommesæk. De sagde, at det kunne betyde både at der var et barn men også at der kunne have været et. Først ville de slet ikke scanne da han sagde at det var spild af penge. Og det var det også.  

Når det må være forskelligt fra graviditet til graviditet så, for med vores datter så vi hjerteblink uge 6+.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Monski

Anonym skriver:

nogen erfaringer med den klinik? Det er en drop-in klinik, altså uden tidsbestilling. Den ligger i København. 

jeg er 6+0 idag og vi vil så gerne se om alt er vel, men mange steder koster scanningerne helt op til 600 kr, hvilket jeg synes er dyrt, og kan man sparer så vil man jo gerne det ) vi bor i Nordsjælland. Kender i evt andre scanningssteder hvor det er forholdvist billigt? 

De er SÅ søde i lille kbher!

Anmeld

1. januar 2014

Lotus86

Anonym skriver:

nogen erfaringer med den klinik? Det er en drop-in klinik, altså uden tidsbestilling. Den ligger i København. 

jeg er 6+0 idag og vi vil så gerne se om alt er vel, men mange steder koster scanningerne helt op til 600 kr, hvilket jeg synes er dyrt, og kan man sparer så vil man jo gerne det ) vi bor i Nordsjælland. Kender i evt andre scanningssteder hvor det er forholdvist billigt? 

Jeg ville godt turde tage derind når du er 6+0. Du skal bare være opmærksom på, at det er en indvendig scanning når det er så tidligt.

Anmeld

1. januar 2014

Trekløver(:

Vi så også blink 6+, så det må være forskelligt

Anmeld

1. januar 2014

Millea

Jeg har også været glad for Lille KBH'er - og syntes også at de er super søde.. 

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg ville godt turde tage derind når du er 6+0. Du skal bare være opmærksom på, at det er en indvendig scanning når det er så tidligt.

Okay, jamen det ved jeg godt, er efterhånden også vant til det da vi har opnået graviditeten via behandling så er blevet scannet en del indvendigt 

Anmeld

1. januar 2014

Nov26

Vi har super god erfaring med dem, vi fik lavet drop-in scanninger og 3D med vores søn og denne gang har vi også været der til en drop-in scanning og har planlagt en 3D når tiden kommer

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Nov26 skriver:

Vi har super god erfaring med dem, vi fik lavet drop-in scanninger og 3D med vores søn og denne gang har vi også været der til en drop-in scanning og har planlagt en 3D når tiden kommer

Det lyder godt. Tror vi må derind en af dagene.. 

Anmeld

1. januar 2014

Christina74

Lotus86 skriver:

Lille kbh,er skanner ikke indvendigt hvaf der også er grunden til de først skanner fra uge 8+

Vi har været hos dem 5-6 gange, kan slet ikke få nok af at kigge til baby<3

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina74 skriver:

Lille kbh,er skanner ikke indvendigt hvaf der også er grunden til de først skanner fra uge 8+

Vi har været hos dem 5-6 gange, kan slet ikke få nok af at kigge til baby<3

Hvorfor står det så på deres hjemmeside at de skanner fra 5 uge?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.