Ærligt jeg synes du skal glemme monitoren lidt, for sandsynligheden for du selv kan finde hjertelyden når du er i 9. Uge er minimal. En jordemoder som er vant til det ville ikke begynde at lede for livmoderen er endnu for ordentlig ikke vokset forbi dit skamben. Når man bliver scanner så tidligt foregår det oftest med indvendig scanning.
Jeg kan godt forstå din spænding, er du gravid eller er du ikke?? Må være udholdeligt at gå rundt og ikke vide om du er købt eller solgt, når ens største ønske er at være gravid. Men lidt groft sat op så bliver du hverken mere eller mindre gravid af at stresse dig selv. Så i en anden tråd din test nu var negativ, og jeg tænker det er nu du må få hjælp til at slå i bordet hos din læge. Få taget en blodprøve der be eller afkræfter graviditet - jeg ved ikke hvad din historie er med din læge men er det en dårlig så du ikke kan få hjælp når du står i vadested, så er det måske på tide at skifte. Du har måske ikke krav på scanninger osv men du har krav på at vide om du er gravid og det kan simpelt gøres med en blodprøve. Også fordi er du ikke gravid skal der måske undersøges hvorfor din krop reagerer som den gør, og hvorfor du ikke får menstruation.
Kæmpe kramp og et håb om du snart får en afklaring selvom det måske kan betyde tudeture over du ikke er gravid
Anmeld