Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
crish89 skriver:
Oki bare i orden. Jeg købte den på med24.dk der koster den 349kr og lidt i forsendelse. Der er en lille Tube med med creme til at putte på maven så det er nemmere at køre rundt med monitoren.
Linket kommer her:
http://www.med24.dk/hjemmetest/hjertelydsmonitor/i ndex.php/cPath/44_1054?gclid=CKDBtK392LsCFYFe3godU 08A-g
Okay, ved ik om det har været min egen jeg har hørt, men er den virkelig til at hører nede på siden af maven? Det var en svag lyd med små slag.. 
Jeg er godt nok 14+3 i dag og var den 27. Til jordemoder og der prøvede hun at fange babys lyd. Først kørte hun hen over min egen hvilket var højere, faktisk meget højere end da hun så fandt babys med en masse slag og meget mere utydeligt.
Om det er baby ude på siden tja det kommer vel an på hvor stor din livmoder er. Baby her lå nemlig også til den ene side, så jeg tror godt det kan være det.
Prøv eventuelt at køre både oppe på maven og hen og ned, altså så du får dækket hele område, for så burde du også fange din egen, og kan så høre forskel som en isabellasmor også skrev.
Tusind tak for linket, overvejer meget at købe en nemlig.
Anmeld