Angel Sound monitor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.901 visninger
25 svar
3 synes godt om
30. december 2013

crish89

Hej.
Er der nogen af jer der har erfaring med angelsounds hjertelyds monitor?
Hvor mange slag i minutter skal man kunne hører og hvor kraftig skal slagene være før det er babys? Har hørt lidt, men var kun ca 110 slag i min..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

isabellasmor

crish89 skriver:

Hej.
Hvor mange slag i minutter skal man kunne hører og hvor kraftig skal slagene være før det er babys? Har hørt lidt, men var kun ca 110 slag i min..

Slag i minuttet har jeg ikke helt styr på, men vi var i hvert fald ikke i tvivl om det var mit eller bellas, da jeg var gravid. Evt prøv at lyt på din egen og så det du mener er babys, man kan tydeligt hører forskel. 

Anmeld

30. december 2013

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
crish89 skriver:

Hej.

Hej jeg har slet ingen erfaringer, tænker nemlig også selv på at købe en, men hvad er det for en du har anskaffet dig? Og til hvilken pris? Evt et link?
Jeg mener at pulsen ca skal ligge på 110-160 for baby, vores puls ligger 60-80 og deromkring. Men ved evt spændte situationer kan pulsen jo stige og sagtens blive 110.

Anmeld

30. december 2013

crish89

isabellasmor skriver:

Slag i minuttet har jeg ikke helt styr på, men vi var i hvert fald ikke i tvivl om det var mit eller bellas, da jeg var gravid. Evt prøv at lyt på din egen og så det du mener er babys, man kan tydeligt hører forskel. 

Okay tak. Jeg prøvede mit eget og lyden var meget tydelig, men på maven var den svag, da jeg heller ik skulle være ret langt henne, men kunne hører nogle små svage slag..

Anmeld

30. december 2013

crish89

SDD skriver:

Hej jeg har slet ingen erfaringer, tænker nemlig også selv på at købe en, men hvad er det for en du har anskaffet dig? Og til hvilken pris? Evt et link?
Jeg mener at pulsen ca skal ligge på 110-160 for baby, vores puls ligger 60-80 og deromkring. Men ved evt spændte situationer kan pulsen jo stige og sagtens blive 110.

Oki bare i orden. Jeg købte den på med24.dk der koster den 349kr og lidt i forsendelse. Der er en lille Tube med med creme til at putte på maven så det er nemmere at køre rundt med monitoren.
Linket kommer her:
http://www.med24.dk/hjemmetest/hjertelydsmonitor/i ndex.php/cPath/44_1054?gclid=CKDBtK392LsCFYFe3godU 08A-g

Okay, ved ik om det har været min egen jeg har hørt, men er den virkelig til at hører nede på siden af maven? Det var en svag lyd med små slag..

Anmeld

30. december 2013

SDD

Profilbillede for SDD
crish89 skriver:

Oki bare i orden. Jeg købte den på med24.dk der koster den 349kr og lidt i forsendelse. Der er en lille Tube med med creme til at putte på maven så det er nemmere at køre rundt med monitoren.
Linket kommer her:
http://www.med24.dk/hjemmetest/hjertelydsmonitor/i ndex.php/cPath/44_1054?gclid=CKDBtK392LsCFYFe3godU 08A-g

Okay, ved ik om det har været min egen jeg har hørt, men er den virkelig til at hører nede på siden af maven? Det var en svag lyd med små slag..

Jeg er godt nok 14+3 i dag og var den 27. Til jordemoder og der prøvede hun at fange babys lyd. Først kørte hun hen over min egen hvilket var højere, faktisk meget højere end da hun så fandt babys med en masse slag og meget mere utydeligt.
Om det er baby ude på siden tja det kommer vel an på hvor stor din livmoder er. Baby her lå nemlig også til den ene side, så jeg tror godt det kan være det.
Prøv eventuelt at køre både oppe på maven og hen og ned, altså så du får dækket hele område, for så burde du også fange din egen, og kan så høre forskel som en isabellasmor også skrev.
Tusind tak for linket, overvejer meget at købe en nemlig.

Anmeld

30. december 2013

crish89

SDD skriver:

Jeg er godt nok 14+3 i dag og var den 27. Til jordemoder og der prøvede hun at fange babys lyd. Først kørte hun hen over min egen hvilket var højere, faktisk meget højere end da hun så fandt babys med en masse slag og meget mere utydeligt.
Om det er baby ude på siden tja det kommer vel an på hvor stor din livmoder er. Baby her lå nemlig også til den ene side, så jeg tror godt det kan være det.
Prøv eventuelt at køre både oppe på maven og hen og ned, altså så du får dækket hele område, for så burde du også fange din egen, og kan så høre forskel som en isabellasmor også skrev.

Okay det er bare i orden. Der var ikke vildt mange slag men de var der og meget mere utydelige end mine egne. Men når du skriver jeg skal kunne hører min egen og den lille's, er det så begge på nede ved maven?

Anmeld

30. december 2013

crish89

SDD skriver:

Det var så lidt med linket. Jeg er glad for jeg har købt den og tænker det kunne være meget sjovt at prøve. Der er creme, headset og stik til at sætte til din pc med og to små disc til at optage på..

Anmeld

30. december 2013

Mie89

Babyers hjertelyd ligger på ca 140-160 slag pr. minut 

Du er slet ikke i tvivl om det er den, når du først har fundet den ! Det lyder som et tog der kører hurtigt hen over skinnerne - din egen puls er meget langsommere 

VI elsker vores angelsound, og har brugt den mange gange i løbet af graviditeten ! 

Anmeld

30. december 2013

SDD

Profilbillede for SDD
crish89 skriver:

Okay det er bare i orden. Der var ikke vildt mange slag men de var der og meget mere utydelige end mine egne. Men når du skriver jeg skal kunne hører min egen og den lille's, er det så begge på nede ved maven?

Ja hun fandt min puls nede på maven til højre og så kørte hun videre til venstre og fandt babys henne i venstre side og ja den var meget utydelig, men den var der.
Hun sagde dog også at det ikke var sikkert at vi fandt den når det er så tidligt. Bliv ved med at prøv.
Det har garanteret været baby du har hørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.